ID : 36586527
پیام سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد:

حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری را برای دارالعباده رقم زد


در بخشی از این پیام آمده است: شما مردم ولایی و ظلم ستیز حسینیه ایران بار دیگر با هوشیار و بصیرت به صحنه آمدید و بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان را رقم زد .

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد این سازمان در پیامی از حضور پرشور مردم ولایی استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر  کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

سم الله الرحمن الرحیم

من لـم یشـکرالمخلوق لـم یشـکر الخالـق

سلام و درود خدا ، بر شما مردم مومن و ولایتمدار و افتخارآفرین استان دارالعباده یزد، ، که همگام و همنوا با ملت سلحشور ایران اسلامی بار دیگر با قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن کریم در ماه ضیافت الهی ، در راهپیمایی روز قدس جهانی قدس شرکت کرده و بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، لرزه بر اندام استکبار و صهیونیسم کودک کش و غاصب انداختید؛ بی شک این حضور آگاهانه در شرایطی که فلسطین اشغالی در شرایط حساسی قراردارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی برای اجرای طرح معامله قرن شده است، تاثیر بسزایی در محکومیت این طرح و منتفی شدن آن دارد و قطعا این مشت های گره کرده و فریادهایی که بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب سر داده شد، در رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی، تاثیر گذار خواهد بود.

شما مردم ولایی و ظلم ستیز حسینیه ایران بار دیگر با هوشیار و بصیرت به  صحنه آمدید و بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، را رقم زد .

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد برخود لازم می داند از حضور دشمن شکن آحاد مردم شریف و شهید پرور که با حرکتی انقلابی روح مقدس امام راحل ( ره ) ، شهدا و همچنین دل رهبر معظم انقلاب  را شاد کرده و نهضت حمایت از مظلومان عالم را تدام بخشیده اید تشکر و قدردانی نماید.

همچنین بدینوسیله از مجریان برگزاری راهپیمایی، متولیان نظم و امنیت، اصحاب رسانه و همه عوامل و دست اندرکارانی که بستر لازم وشرایط مناسب را برای خلق این حماسه عظیم آفریدند سپاسگزاری کرده و امیدوار است  با تداوم مقاومت و مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین و حمایت مستمر مسلمانان در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و نابودی وجود نامشروع صهیونیست غاصب باشیم. انشاء ا…

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان دارالعباده یزد

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.