ID : 26944811
امام جمعه موقت مروست:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ دادند/مسئولین به فکر حل مشکلات مردم باشند


حجت الاسلام ضیائیان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ خطیب نماز جمعه بخش مروست در خطبه های نماز جمعه این هفته  با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ملت ایران همواره با حضور در صحنه های مختلف پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از ولایت فقیه را به اثبات رسانند.

حجت الاسلام ضیائیان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ بود.

امام جمعه موقت مروست افزود: ترامپ به جای دلسوزی برای ملت ما، به فکر مردم کشور خودش باشد و مشکلات پیرامون خود را حل و فصل کند.

وی خاطر نشان کرد: باید به ترامپ و ابرقدرت های جهانی بگوییم که به فکر آزمودن ملت ایران نباشند ،چون این ملت در طول 37 سال از انقلاب همیشه مورد آزمایش قرار گرفته و خوشبختانه با یاری خدواند همیشه پیروز و سربلند بوده اند.

ضیائیان گفت: دشمنان بدانند ملت ایران با تهدید و تحریم تسلیم زورگویی های استکبار جهانی نخواهد شد و با تمام توان با صبر و تقوا در برابر آنان خواهد ایستاد.

خطیب نماز جمعه مروست خطاب به مسئولین کلان کشور اظهار داشت: مردم با حضور به موقع در صحنه ها تا کنون به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند و مشکلات مختلف موجود در کشور را حل کنند.

امام جمعه موقت مروست در ادامه با اشاره به مشکل ازدواج در بخش مروست خاطر نشان کرد: امیدواریم با تشکیل جلسه  مشورتی و استفاده از تفکرات نخبه های مروست بتوانیم تا حدودی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و ازدواج جوانان این خطه تلاش کنیم.

وی به تشیییع دو شهید گمنام در بخش مروست همزمان با شهادت فاطمه الزهرا (س) اشاره و خاطر نشان کرد: جوانان و مردم مروست باید با تبلیغات گسترده ،زمینه حضور  هر چه باشکوه تر مردم را در تشییع جنازه این دو شهید فراهم کنند.

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.