ID : 7089831
خطیب جمعه تفت:

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه مرحوم حیدری نشانه پیوند مردم با روحانیت است


امام جمعه تفت ارتحال دو عالم ربانی حجت الاسلام سید جواد حیدری و آیت الله محمدی گیلانی را به خانواده های این عزیزان و همه دوستداران ایشان تسلیت گفت و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه مرحوم حیدری را نشانه پیوند مردم با روحانیت دانست.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: از نشانه های انسانهای با تقوا بدست آوردن تقوا و حفظ و نگهداری آن است به طوری که شیطان تقوای بدست آمده را از انسان ندزدد و ماه رمضان بهترین فرصت برای کسب تقوا و حفظ آن است .

حجت الاسلام و المسلمین غفوری افزود: هنگامی که انسان به انجام کار خیری اراده می کند، شیطان ملعون دهها مانع بر سر راه انسان بوجود می آورد که انسان را از انجام آن کار منصرف سازد.

وی سختی تشنگی و گرسنگی ماه رمضان را در مقابل سختی  تشنگی و گرسنگی روز قیامت ناچیز دانست و ادامه داد: هیچ سودی برای انسان بهتر از تقوا نیست و شوق بهشت و لقای خدا همه ی سختی های دنیا را برای مومن آسان می کند.

خطیب جمعه تفت خواندن دعای مجیر را در ایام البیض ماه مبارک رمضان پر فضیلت خواند و گفت: خواندن دعای مجیر برای شفای بیماران و قرض دین و همچنین برای رفع غم و اندوه بسیار موثر است.

غفوری ارتحال دو عالم ربانی حجت الاسلام سید جواد حیدری و آیت الله محمدی گیلانی را به خانواده های این عزیزان و همه دوستداران ایشان تسلیت گفت و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه مرحوم حیدری را نشانه پیوند مردم با روحانیت دانست.

نماینده ولی فقیه در تفت به روز بیستم تیرماه روز جهانی جمعیت هم اشاره داشت و تصریح کرد:  ما در موضوع فرزندار شدن دچار افراط و تفریط شده ایم و الان زنگ خطر در کشور ما زده شده است چون جمعیت جوان در حال کاهش است و اگر کشوری از جمعیت جوان خالی شد از بسیاری از جهات ضربه می خورد و مورد طمع کشور ها قرار می گیرد.

امام جمعه تفت به تیم مذاکره کننده ایرانی در نشست وین خسته نباشید گفت و خاطرنشان کرد: ما از تیم ایرانی حمایت می کنیم و لذا از آنها می خواهیم یک قدم از حقوق ملت ایران کوتاه نیایند حتی اگر این نشست به بن بست کامل بخورد و نتیجه ای در بر نداشته باشد.

غفوری تصریح کرد: توطئه ها زیادی در کار است تا رژیم صهیونیستی در یک پناه امن قرار گیرد تا هر جنایتی انجام داد کسی متوجه آن نشود دشمن در صدد تنگ تر کردن حلقه محاصره ایران است و ما نباید از این تهدید ها بیم داشته باشیم بلکه باید جانانه مقاومت کنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.