ID : 16340724
مسئول هیئت رزمندگان بافق:

حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس راه مقابله با نفوذ فرهنگی است/مسئولان مانع نفوذ دشمن شوند


علی اکبر قانعی گفت: مسئولان و تمامی دستگاههای اجرایی همچنین باید آگاه و هوشیار عمل کنند و در زمینه های سیاسی اقتصادی و فرهنگی به بیانات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند تا ناخواسته در دام غرب نیفتند و مانع نفوذ دشمن در کشور شوند.

به گزارش یزد رسا، اکبر قانعی مسئول هیئت رزمندگان اسلام بافق در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت: عمل کردن به سخنان رهبری به نفع کشور و باعث بیمه شدن نظام و انقلاب است.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران طبق گفته مقام معظم رهبری که  فرمودند:(مذاکره با آمریکا ممنوع است) مانع نفوذ آمریکا در منطقه است و هدف آمریکا در مذاکرات نفوذ سیاسی و فرهنگی است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به گفته امام خمینی(ره) که فرمودند:رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش بوده  و آمریکا همیشه به دنبال چپاول بوده است و هیچ نفعی از آمریکا به ما نمی رسد اظهار داشت:مذاکرات در جریانات غیر هسته ای هیچ نفعی برای کشور ما ندارد زیرا آمریکا از گذشته تاکنون از طریق جنگ تحمیلی، اختلاف میان سنی و شیعه و ترورشخصیت های والا مقام  و مهم این نظام سعی در نفوذ در ایران را داشته  که به حمدالله شکست خورد.

وی تصریح کرد:باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری مردم در زمینه تهاجم فرهنگی توسط دشمن باید بیش از پیش هوشیار و بیدار باشند زیرا دشمن تنها از طریق نفوذ فرهنگی می تواند در کشورما رسوخ کند.

قانعی در مورد راههای مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد: از طریق حفظ ارزش های دفاع مقدس و آگاه سازی مردم به خصوص جوانان امروزه با ارزشهای انقلاب  و آگاهی از رشادتهای رزمندگان و شهیدان باعث  می شود که جوانان در دام دشمن نیفتند و دشمن نتواند از طریق فرهنگی در نظام رخنه کند.

مسئول هیئت رزمندگان بافق در پایان افزود: مسئولان و تمامی  دستگاههای اجرایی همچنین باید آگاه و هوشیار عمل کنند و در زمینه های سیاسی اقتصادی و فرهنگی به بیانات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند تا ناخواسته در دام غرب نیفتند و مانع نفوذ دشمن در کشور شوند.

انتهای پیام/س*

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.