ID : 32022856
یادگار دوران دفاع مقدس در ابرکوه:

حفظ و پایداری اسلام و انقلاب، در گرو پیروی از راه شهدا است


یادگار دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای ابرکوه گفت: امروز با پیروی از راه شهدا مسیر حقیقی اسلام و انقلاب، حفظ و پایدار می ماند همانطور که تاکنون این مسیر نورانی ماندگار شده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، سردار محمدرضا اوجی یادگار دوران دفاع مقدس از شیراز، در یادواره 72 شهید محله درب قلعه ابرکوه که در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) این محله برگزار شد ضمن بیان خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت خون های پاک ریخته شده شهداست.

این سردار دفاع مقدس بیان کرد: امروز با پیروی از راه شهدا مسیر حقیقی اسلام و انقلاب حفظ و پایدار می ماند همانطور که تاکنون این مسیر نورانی ماندگار شده است.

وی با تاکید بر اینکه 95 درصد از 15 هزار شهید جنگ تحمیلی استان فارس، متولدین دهه 40 هستند، افزود: پس از سخنرانی تاریخی امام(ره) در روز عاشورای سال 1342؛ وی دستگیر می شود، نصیری رئیس ساواک وقتی از امام(ره) می پرسد که با کدامین نیرو و لشکر می خواهید طاغوت را نابود کنبد؟ امام(ره) بدون تامل می فرمایند: کسانی که قرار است با من در خط قیام شرکت کنند یا در صلب پدران هستند، یا در رحم مادرانشان و یا در گهواره.

این یادگار دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از شهدا، تاکید کرد: تا پایان دفاع مقدس، تمامی حاضرین در جبهه ها، متولدین دهه 40 هستند که به منصه ظهور رسیده اند.

وی با تاکید بر اینکه سخنان امام(ره) در همه زمان ها می تواند راه گشای مردم و مسئولان باشد افزود: ما موظفیم صحیفه نور امام(ره) که سخنان آن پیر سفر کرده است را مطالعه و به آن عمل کنیم؛ چرا که دستورات اسلام در زمان ماست.

انتهای پیام / ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.