ID : 21497589
واکنش های هنرمندان یزدی به پرداخت های نجومی؛

حقوق هاى میلیونى، روزى گریبانتان را خواهد گرفت/چشمان «رسانه» و بازوان «قانون» باید با این معضل برخورد کند


انتشار فیش های نجومی برخی از مدیران دولتی بازتاب های گوناگونی را در بین هنرمندان یزدی داشت.

به گزارش یزدرسا؛  یزد هنر نوشت:  انتشار فیش های نجومی برخی از مدیران دولتی بازتاب های گوناگونی را در بین هنرمندان یزدی داشت در زیر می توانید برخی از این بازتاب ها را ببینید.

محمد رضا مزیدی از خوانندگان جوان یزدی در مصاحبه با خبرنگار یزد هنر، درخصوص فیش های حقوقی برخی از مدیران دولتی گفت: فیش های نجومي؛حق یا ناحق، افسوس كه امروز رسالت انبيايی رسانه مسلمان در تبیین حقايق و واقعيات جامعه بيشتر درگير مصلحت انديشی و پرداختن به حاشيه شده است انتظار این که بود فيش های نجومی توسط اصحاب رسانه از سال ها پيش دنبال شود كه نشد و شكاف فقير و غنی به حد اعلاء رسيد تا جايی كه فرزند مديری با ماشين آخرين سيستم دور دور كند و فرزند فقيری از نداری روی تخت بيمارستان جان دهد.

وی افزود: همه اینها را که کنار هم بگذاریم میبینیم اوضاع خیلی جدی تر از یک فیش حقوقی نجومی است آنقدر جدی که با یک استعفای ساده مدیر بالا دست حل نمی شود. ما باید با بهره گیری از چشمان تیزبین «رسانه» و بازوان پر زور «قانون» یک فرهنگ غلط را اصلاح کنیم. فرهنگی که به ما «حق» می دهد تا به «حق» دیگران تجاوز کنیم.

سید ابوالفضل طبایی هنرمند نمایشی یزد گفت: حقوق هاى میلیونى ، روزى گریبانتان را خواهد گرفت، این کارگران هستند که جهنم را لمس می کنند و بهشت را در خواب هایشان می بینند.

وی ادامه داد: ما مردم بسیار تیزهوشی داریم سال هاست چنین تصوری در جامعه وجود دارد که برخی از مقامات در جامعه ما درآمدهای آنچنانی دریافت می‌کنند با گذشت زمان این تصورها به حقیقت پیوست، دانشجویان و متفکرین کشور به عنوان قشر روشنفکر جامعه خواهان بررسی فوری این قضیه شوند.

هادی رحیم دل هنرمند فعال صنایع دستی یزد گفت: هنرمند صنایع دستی با عرق جبین و تلاش سعی می کند در راستای اقتصاد مقاومتی فرهنگ جامعه اش را به جهانیان عرضه کند و متاسفانه برخی از مدیران با چنگ زدن به اموال مردم ودولت و پر کردن جیبهایشان تنها در مقابل امر رهبری و فرهنگ ایرانی اسلامی می ایستند و هتاکی نیز می کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.