ID : 26668313
با عنوان طرح رهبر کوچک؛

حلقه صالحین فرماندهان خواهر بسیج دانش آموزی اردکان برگزار شد


حلقه صالحین ویژه جمعی از فرماندهان خواهر واحدهای پیشگام حوزه بسیج دانش آموزی شهداء شهرستان اردکان تحت عنوان «طرح رهبر کوچک» برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا؛ حلقه صالحین ویژه فرماندهان خواهر واحدهای پیشگام حوزه بسیج دانش آموزی شهداء شهرستان اردکان تحت عنوان «طرح رهبر کوچک» با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی به عنوان مربی دانش آموزان و «دانش آموختگان طرح شهدای مدافع حرم» در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد.

محمد فتاحی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهدای اردکان، هدف اصلی از اجرای «طرح رهبر کوچک» برای فرماندهان بسیج دانش آموزی خواهر در این روز را برنامه ریزی جهت بزرگداشت دهه مبراک فجر در سطح مدارس و استمرار ارتباط فرماندهان با حوزه جهت رصد و پیگیری موضوعات درسی، علمی، اخلاقی و تربیتی و نظارت بر روی عملکرد فرماندهان واحدها و همچنین پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و معرفتی آن ها دانست.

لازم به ذکر است در این جلسه فرمانده بسیج دانش آموزی اردکان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی به دانش آموزان از آن ها درخواست کرد تا ضمن اجرای برنامه هایی مناسب برای گرامیداشت این ایام ا... در سطح مدارس از فرماندهان بسیج مدارس خواست تا با درس خواندن الگویی مناسب برای سایر دانش آموزان باشند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.