ID : 7241307
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد :

حماسه روز قدس يادآور فرياد امام راحل بر سر سفاکان صهيونيست است


مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت:حماسه روز قدس يادآور فرياد رعد آساي امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه در کشورهاي اسلامي طنين افکن شده است.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: روز جهاني قدس، روز خروش ميليون ها مسلماني است که حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام خواهند کرد.

به گزارش یزد رسا، "محمد اکبري" با بيان اين مطلب افزود: روز قدس روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار است.

وي اظهار داشت: حماسه روز قدس يادآور فرياد رعد آساي امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه در کشورهاي اسلامي طنين افکن شده و مسير مبارزه بي امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخت.

اکبري اظهار داشت: خيّرين و نيکوکاران شرکت کننده در راهپيمايي روز قدس سال 92، بيش از 106 ميليون ريال براي کمک به مردم مظلوم فلسطين کمک کردند.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد تصريح کرد: قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است که مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي داند و براي زورمداري و بي عدالتي عمري کوتاه قائل و ايمان دارد که نصرت و پيروزي از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

محمد اکبري ضمن اعلام آمادگي جهت حضور گسترده و پرشور امدادگران خدوم کميته امداد استان يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس، از مردم فهيم، آگاه و عدالت طلب ايران اسلامي به ويژه مردم متدين ديار دارالعباده يزد دعوت مي نمايد تا با حضور خود در اين راهپيمايي، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب و مبدع اين حرکت مقدس و رهبر معظم انقلاب و شهداي ايران اسلامي، پاسخ قاطعانه اي به شيطنت هاي رژيم اشغالگر قدس و مدعيان دروغين دموکراسي و حقوق بشر دهند.

منبع: روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.