ID : 10380151
مشاور امور بانوان صدا و سیمای یزد

حماسه یوم الله 9 دی با دشمن شناسی همراه بود


مشاور امور بانوان صدا و سیمای استان یزد گفت: دشمن همیشه مترصد است تا به هر وسیله ای به انقلاب صدمه بزند در نتیجه باید همیشه هوشیار بود و با بصیرت کامل از آرمانهای انقلاب دفاع کرد و مردم در حرکت عظیم 9 دی با شناخت کامل از دششمن به صحنه امدند و حماسه آفریدند.

به گزارش یزد رسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، اسماء طهرانی مشاور امور بانوان صدا و سیمای استان یزد در آستانه فرا رسیدن یوم الله 9 دی در  گفتگو با یزدبانو گفت : حماسه 9 دی نقطه عطف انقلاب اسلامی و یک موهبت الهی  و تزریق خون تازه  در رگهای انقلاب بود چرا که بوسیله آن، عوامل درونی که به انقلاب صدمه می زدند شناخته شد.
طهرانی با اشاره به این مطلب که هر انقلاب اندیشه، فکر و احساس می دهد با اشاره به اقدامات فتنه گران سال 88 تصریح کرد : ای بسا کسانی که بیشتر به احساس انقلاب مجذوب می شوند نه به تفکرات متین وعمیق آن؛ اینها کسانی هستند که عمق اعتقاداتشان زیاد نبود اگر چه گاهی تظاهرات انقلابی شان خوب بود اما پایداری شان کم بوده است و بدین گونه غربال شدند.
وی افزود : اما از عوامل بیرونی هم نباید غافل شویم زیرا که علیه انقلاب تبلیغات سازمان یافته ای به صورت  کار مطبوعاتی، کار سیاسی و کار دیپلماسی بسیار قوی  انجام  می شود و یک سری عوامل  در داخل هستند که اینها جزو عوامل بیرونی هستند زیرا  تا سرحد براندازی نظام پیش رفتند.
مشاورامور بانوان صدا وسیمای استان یزد خاطرنشان کرد : به نظرم فریب خوردن هم امروز حرام است، دشمن نشناختن هم  جرم است زیرا که دشمن همیشه مترصد است تا به هر وسیله ای به انقلاب صدمه بزند در نتیجه باید همیشه هوشیار بود و با بصیرت کامل از آرمانهای انقلاب دفاع کرد و مردم در حرکت عظیم 9 دی، دشمن را شناخته بودند که تبدیل به حماسه شد.
طهرانی،  پایبندی به اصول را در یک جهاد حقیقی شرط لازم دانست  و اضافه کرد : اگر ما  آسیب های درونی را علاج کنیم آسیب های بیرونی مشکلی برایمان ایجاد نخواهد  کرد و قرآن به طور صریح  در این زمینه با ما حرف می زند و می گوید : « ذلک بان الله لم یک مغیرا نعمة انعمها علی قوم حتی یغیروا ما بانفسهم » یعنی نعمتی که خدا به شما داد محال است از شما بگیرد مگر شما شرایط  خودتان را عوض کنید.
وی با بیان این مطلب که هر انسانی سایش و فرسایش پیدا می کند تصریح کرد : اما باید حساب این فرسایش ها را کرد  و الا انسان از بین خواهد رفت  و اگر به  فکر جبران این سایش ها نباشد نابود خواهد شد .
وی اذعان داشت: در جبهه  دشمن عناصر ضعیف جبهه خودی را جذب می کنند  و عناصر با  استقامت را می کوبند در نتیجه با تقویت بنیه علمی  و دینی خود می توان این فرسایش را جبران کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.