ID : 25644759
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد:

حماسه 9 دي اتحاد ملي براي جلوگیری از مداخله دشمنان بود/مسئولان قدردان مردم بصیر ایران باشند


مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد با تاکید بر ضرورت رعایت قانون توسط دولتمردان گفت: مسئولان برای قدردانی از مردم بصیر کشورمان، نسبت به قانون‌‌مداری اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش یزدرسا؛ رقیه کرمانیان در گفتگو با خبرنگار یزدبانو با بیان اینکه مردم ايران آگاهی و بصیرت خود را در طول تاريخ تمدن ثابت کرده‌اند، اذعان کرد: مشارکت سیاسی مردم ایران، مشارکتی منفعلانه و به دور از آگاهي نيست و با همدلی و اتحاد در شرایطی که عزت و اقتدار کشور توسط دشمنان خارجی نشانه رفته است، عظمت و اقتدار ملت  سرافراز ايران اسلامي را متجلي نمودند.

وی حماسه 9 دي را اتحاد ملي براي جلوگیری از مداخله دشمنان خارجي خواند و افزود: مردم ايران اسلامي با تکیه بر قانون اساسي و شرع مقدس، با وجود علاقه‌ها و سلایق مختلف در سایه حفظ اتحاد و همدلی مشکلات کشور را رفع خواهند کرد.

کرمانیان ادامه داد: همه دولتمردان نیز در همه حال براي قدرداني از مردم بصير كشورمان، اهتمام جدي به رعايت قانون و قانون‌مداري داشته باشند و از اقدامات تفرقه انداز بپرهيزند.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: 9 دی تجدید پیمانی است با ارزش‌های انقلاب و امام راحل(ره) برای عزت و اعتلای ایران اسلامی و فصل‌الخطاب همه قانونمداری و وحدت حول رهبری است.

انتهای پیام/ ش




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.