ID : 10392613
رییس اداره ارشاد ابرکوه:

حماسه 9 دی اتفاقی فراتر از خواست بشر بود


رییس اداره ارشاد ابرکوه گفت: حماسه 9 دی موجب به هم ریختن همه برنامه ها و نقشه های شوم مخالفان داخلي و خارجي شد و این جز خواست خدا و اتفاقی فراتر از خواست بشری، نبود.

جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: حماسه ي غیر قابل وصف مردم ايران در 9 دي، حماسه ای غرورآفرین برای مردم ایران و دوستداران نظام اسلامی در سراسر جهان بود که هم موجب خشم و عصبانيت دشمنان و منافقان و هم باعث بيداري عده‌اي شد كه در تحليل و بررسي اوضاع ايران تا حدودي دچار شك و ترديد شده‌ بودند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه افزود: این حماسه به عنوان باشكوه‌ترين اجتماع و راهپيمايي سراسري مردم ايران گواه اين ادعاست که خود مردم ايران هستند كه اينگونه حماسه های بزرگ را خلق می کنند.


عادل عنوان کرد: واكنش‌هاي مضحك مخالفان داخلي و خارجي هم نشان از سردرگمی آنان از این اتفاق بزرگ داشت و موجب به هم ریختن همه برنامه ها و نقشه های شومشان گردید و این جز خواست خدا و اتفاقی فراتر از خواست بشری، نبود. حضور همه طیف ها با گرایش های متفاوت قطعا نشان از حقانیت نظام و اعتماد آحاد مردم به رهبری انقلاب داشت.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: مردم ايران با هر تيپ، سليقه و اعتقاد، حتي بسياري معترضین به نتيجه انتخابات براي دفاع از نظام، انقلاب، امام و رهبري، به صحنه آمدند. چرا كه ديگر بحث، بحث انتخابات نبود بلکه نمایش بصیرت، شعور، درك واقعيات و دفاع از نظام مطرح بود.


وی خاطر نشان کرد: كساني در حماسه 9 دي به خيابان آمدند شايد از وضعيت معيشتي خود شكايت داشتند، اما آمدند تا میزان بصیرت و درکشان را از شرایط موجود به رخ جهانیان بکشند. آنها شايد برخوردهاي ناشايستي هم ديده بودند، اما آمدند.


عادل تصریح کرد: حتی آنهایی که شايد انتظارش را هم نداشتيم. این اتفاق درس مهمی برای همگان است و آن احترام به سلایق و آحاد ملتی است که می دانند کجا باید به صحنه بیایند و کجا از کیان این مملکت بزرگ دفاع کنند درس قدردانی از  اين حضور آگاهانه و اين حماسه بزرگ و اين ملت بزرگ.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.