ID : 10385226
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد:

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه کرد


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد با گرامیداشت حماسه روز 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: حماسه روز 9 دی پاسخی کوبنده، محکم و قاطع به مخالفان و دشمنان نظام اسلامی و میثاق دوباره ملت سرافراز ایران با رهبری و ولایت فقیه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا از بهاباد با گرامیداشت حماسه روز 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: حماسه روز 9 دی پاسخی کوبنده، محکم و قاطع به مخالفان و دشمنان نظام اسلامی و میثاق دوباره ملت سرافراز ایران با رهبری و ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام مجید نیکخو افزود: مردم با حضور با صلابت  خود در حماسه 9 دی انزجار خود را از کسانی که بخواهند انحرافی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کنند، اعلام کردند.
حجت الاسلام نیکخو تصریح کرد: ملت ایران با خلق حماسه نهم دی یک همه‌پرسی ملی را برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت‌ فقیه به نمایش گذاشتند و از استقلال سیاسی جمهوری اسلامی با قاطعیت دفاع کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهابادگفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت، عزت امت و عصاره انقلاب است. نهم دی ماه 88 نقطه سرنوشت‌ساز تقابل همه جانبه جبهه معاند نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی کشور بود.
 وی افزود: در این روز، ملت ایران با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی رقم زدند.
حجت‌الاسلام نیکخو با اشاره به این که این حماسه بزرگ، همیشه ماندگار است و هیچ‌گاه از یاد و ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه و توان توطئه‌ها و کید دشمن را علیه نظام اسلامی و فتنه‌گری‌ها خنثی کرد.
 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد با بیان این که در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همه باید به عهد خودمان وفا کرده و دشمن را بار دیگر در توطئه‌های خود زمین‌گیر کنیم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه حقیقی قرار دارد و هرگز از این حرکت خود مأیوس و خسته نمی‌شود.
انتهای پیام/ع



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.