ID : 6645295
فرماندار بهاباد:

حمایت از خانواده های بی بضاعت با مدیریت اصولی و صحیح امکان پذیر است


فرماندار بهاباد ضمن تاکید بر ضرورت خدمت به محرومین جامعه گفت : باید با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.

 به گزارش  یزدرسا از بهاباد ،محمد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) به اتفاق معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان یزد به بهاباد رفت وبا  فرماندار جدید بهاباد دیدار کرد.

 مدیرکل کمیته امداد استان،  در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب فرماندار جدیدبهاباد، گزارشی از عملکرد این نهاد در جهت رفع محرومیت در استان ارائه کرد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام  که کار امداد مدد به حیات است افزود : تلاش های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به فقرا و مستمندان عبادت  و این نهاد توانسته است رضایتمندی اقشار ضعیف جامعه را فراهم نماید.

در این دیدار فرماندار بهاباد نیز ضمن عرض خیر مقدم در سخنانی تصریح کرد : یکی از اقدامات مقدس و ارزشمند امام راحل تاسیس کمیته امداد بوده که همواره مورد توجه امام رهبری بوده است.

وی ضمن بیان این مطلب، خدمت به محرومین در پیشگاه خداوند را دارای اجر و قرب فراوانی دانست و افزود: خدمت در این نهاد کاری مقدس و ماندگار است چرا که رسیدگی به حال محرومین حب الهی را در بر دارد.

اقبال ضمن تاکید بر ضرورت خدمت به محرومین جامعه گفت : باید با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت گام بر داشته شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.