ID : 39392832
معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد

حمایت ۲۵ هزار نیکوکار یزدی از ۵۰۰۰ یتیم و فرزند نیازمند


هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۵ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

به گزارش یزدرسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت نیکوکاران در رسیدگی به امور ایتام و برطرف کردن مشکلات آنان، گفت: هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۵ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.
 

وی افزود: مهرورزان یزدی در سه‌ماهه نخست سال جاری پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک کردند.

معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.