ID : 29551231
امام جمعه ابرکوه:

حمله موشکی سپاه به مقر داعش سیلی محکمی به مثلث شوم بود


امام جمعه ابرکوه گفت: اقدام بی سابقه سپاه اسلام در حقیقت تنها اطاق فرمان تروریستهای داعشی را منهدم نکرد، بلکه قلب امریکا و اسرائیل را به عنوان قداره کشان اصلی و زاینده تروریسم جهانی هدف گرفت و صدای سیلی ایران به گوش مثلث شوم غربی، عبری، عربی رسید و آنها پیام خود را دریافت کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه آخر ماه رمضان ضمن تشکر از حضور مردم مؤمن و روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: شما امروز همگام با جهان اسلام؛ با فریاد علیه آمریکا و اسرائیل ناقوس مرگ سران شرک کفر جهانی را به صدا در آوردید و به توصیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به تقابل مستضعفین با مستکبرین جلوه ای عملی بخشیدید و اتحاد امت اسلامی را در مصاف با جبهه شیطانی صهیونیسم بین الملل به نمایش گذاشتید.

حجت الاسلام حسینی افزود: روز قدس؛ روز بصیرت یابی امت اسلام است که بدانند حکام وابسته و بی لیاقت آل یهود در عربستان این گاوهای شیرده به امریکا، بحرین و امارات به عنوان هم پیمانان قسم خورده اسرائیل، هدفی جز ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و مقابله با جبهه مقاومت در برابر اسرائیل در جهان اسلام ندارند.

حسینی بیان کرد: این خوش خدمتی موجب جابجایی مهره در پازل حکومت پوسیده سعودی شده است که کمترین اهمیتی ندارد. زیرا ولیعهد جدید که پسر پادشاه فرتوت این کشور است، به عنوان سردمدار اصلی فساد و فتنه و تروریست پروری در جهان اسلام و ارتباط مستمر با اسرائیل سابقه دیگری در کارنامه سیاه خود ندارد.

وی اذعان کرد: مهم برای ما ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان است که راهپیمایی عظیم روز قدس یکی از مؤلفه های اصلی این وحدت امت اسلامی است. اما باید بدانیم مؤلفه دیگر، وحدت ملت و دولت ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است که به تیغ آن جهان اسلام مُنسجم می شود.


دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل حاشیه ای مردم را سرگرم کرده و نقشه اش را اجرا کند
حسینی گفت: دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل کوچک و حاشیه ای که زاییده تب و تاب انتخاباتی بود، ما را سرگرم کند و با طرح این بحث های بی ارزش و کاذب  توسط برخی مسئولین کشور همچون بحث کنسرت، نوع پوشش، دیوار کشیدن بین زن و مرد در کوچه و پیاده رو، حضور یا عدم حضور بانوان در مراکز ورزشی و مسابقات بین المللی و مسئله القاء حصر سران فتنه، برای مردم و مسئولین خود مشغولی ایجاد کند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: باید  ملت حامی دولت و دولت مجری آرمان ملت و فرامین رهبری انقلاب باشد و همه و همه به مؤلفه های عزت آفرین و اقتداربخشی همچون امنیّت، اقتدار، استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، کفرستیزی و جهادی در برابر توطئه های نرم و سخت دشمنان قسم خرده ملت ایران بپردازیم.


حمله موشکی سپاه به مقر داعش سیلی محکمی به مثلث شوم بود
وی تاکید کرد: پیام روز قدس برای اسرائیل، امریکا و مزدوران منطقه ای آنها؛ پس از موشک باران مواضع تروریستها در پاسخ به حمله تروریستی در تهران، که موجی از شادی برای ایران و ملت های حق طلب جهان به ارمغان آورد، این است که فرزندان دلیر و انقلابی از سرزمین ایثار و مقاومت، قلب دشمن را در همسایگی اسرائیل در بُرد هفتصد کیلومتری با سرعتی خیره کننده و نقطه زن اقدامی معجزه آسا کردند که ترجمان عملی : وَ مَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لَكِنَّ اللَّهَ رَمَى (سورة انفال  آيه 17) بود.

حسینی عنوان کرد: این اقدام بی سابقه سپاه اسلام در حقیقت تنها اطاق فرمان تروریستهای داعشی را منهدم نکرد، بلکه قلب امریکا و اسرائیل را به عنوان قداره کشان اصلی و زاینده تروریسم جهانی هدف گرفت و صدای سیلی ایران به گوش مثلث شوم غربی، عبری، عربی رسید و آنها پیام خود را دریافت کردند.

خطیب جمعه شهر، با اشاره به اینکه چرا درخواست فرمانده نیروی انتظامی از مسئولین مبنی بر نصب دوربین در ورودی و خروجی شهر اجرایی نشده است، گفت: مسئله امنیت حرف اوّل را می زند و برای این کار، اعتبار لازم را ندارید از مردم و کسبه مشارکت بگیرید، که برای تامین امنیت جان و مال خودشان کمک می کنند.


دستگاه قضا کشور کسری نیروی شهرستان ها را جبران کنند
وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از فعالان این عرصه عنوان کرد: از سیاستگذاران دستگاه قضا در کشور تقاضا داریم که قضات لایق را بیشتر تربیت و به کارگیری کنند و کسری نیروی مراکز قضائی استان و شهرستان را جبران کنند. چرا که کار قضا انصافاً حجیم و سخت است نباید همه را به دوش معدود نیروی موجود گذاشت.

حسینی افزود: قوه قضائیه باید مقتدرانه با مجرم متخلّف و قانون گریز، برخورد کند و بداند که مورد حمایت محکم مردم است. حملات به قوه قضائیه بی انصافی و به معنی حمایت از مجریان و حامیان جریان فتنه است.


اقامه نماز عید فطر در استادیوم شهید پوراکبری
امام جمعه ابرکوه در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ مشکل تردد و ترافیکی مسیر میدان بسیج تا میدان شهدا، نماز عیر فطر در ورزشگاه شهید پور اکبری اقامه خواهد شد و نمازگزاران محترم سجاده همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.