ID : 3202430
در واکنش به تیتر یک روزنامه زنجیره ای ؛

حیف و میل بیت المال تندروی است یا دفاع از بیت المال ؟!+تصویر


روزنامه آرمان در تیتری قابل انتظار انتقاد های به جا و قانونی حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشن در کاخ ریاست جمهوری را تندروی قلمداد کرده است اما سوال اصلی اینجاست که آیا حیف و میل بیت المال تندروی است یا دفاع از بیت المال ؟!

به گزارش یزدرسا  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هنوز حلبی آباد های دوران پهلوی در بسیاری از مناطق تهران در کنار زندگی اشرافی و تجملاتی درباریان پهلوی یک درس از تاریخ دانش آموزان کشورمان را به خود اختصاص داده است اما به نظر می آید قرار است بار دیگر اشرافی گری و برگزاری مراسم های خاص در کاخ های دولتی از سر گرفته شود.
بر کسی پوشیده نیست که قیام امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنهاو تنها برای مبارزه با اشرافی گری و غارت و چپاول منافع ملی و دفاع از حقوق مظلومین بود اما این بارعده ای از رسانه های زنجیره ای  نه تنها دفاع از بیت المال را به علایق سیاسی و رقابت های سیاسی گره می زنند بلکه آن را با واژه تندروی مورد تمسخر قرار می دهند.
اما در این میان خود مردم بهترین قاضی و ناظر هستند و فقط کافی است که نظر مردم در خصوص برگزاری چنین مراسم های پرسیده شود، آن گاه مشخص می شود که حق با کیست و این خود مردم هستند که تندروی ها را مشخص می کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.