ID : 14843276
وعده مدیرکل ارشاد استان یزد:

خانه مطبوعات به زودی به فضای تعامل بین رسانه‌ها تبدیل می‌شود


مدیر کل ارشاد یزد با اشاره به انتخابات پیش رو در خانه مطبوعات استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با اعمال تغییرات و برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد، این فضا تبدیل به مکانی برای نمایندگی تمامی رسانه‌های استان باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل ازعصر فرهنگ علی غیاثی‌،شب گذشته درمراسم بزرگداشت روز خبرنگار درباغ صدری تفت با تقدیر از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد اظهار داشت: خانه مطبوعات به زودی به فضای تعامل و صمیمیت بین رسانه‌ها تبدیل می‌شود.فضای جدید خانه مطبوعات به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود و محلی برای فعالیت تشکل‌های صنفی مطبوعات باشد.

غیاثی‌ندوشن با بیان اینکه امیدواریم همه فضاها، فضای تعامل میان خبرنگاران باشد، تصریح کرد: خانه مطبوعات می‌تواند فضایی برای وحدت رویه باشد و امیدواریم در خانه مطبوعات بتوانیم، مشکلاتی که اکنون اصحاب رسانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در خانه مطبوعات استان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با اعمال تغییرات و برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد، این فضا تبدیل به مکانی برای نمایندگی تمامی رسانه‌های استان باشد.

غیاثی همچنین با مغتنم شمردن حضور در جمع خبرنگاران تاکید کرد: امیدواریم همانگونه که خانه مطبوعات نقش سازماندهی‌کننده برای رسانه‌های استان یزد ایفا می‌کند، رسانه‌های استان نیز پشتوانه‌ای برای خانه مطبوعات باشند و هم خود و هم خانه مطبوعات را به سمت ارتقا هدایت کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.