ID : 21264627
معاون فرماندار میبد:

خانواده‌ها بر فرزندان در استفاده از فضای مجازی کنترل داشته باشند


معاون فرماندار میبد گسترش فضاهای مجازی را یکی از عوامل شکسته شدن قبح برخی از ارزش‌های متعالی جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها باید استفاده فرزندان خود از این سایت‌ها و فضاهای مجازی را کنترل و مدیریت کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از میبدخبر، معاون فرماندارمیبد با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان میبد ازجمله طلاق، اعتیاد، انحرافات اخلاقی، مهاجرت و خشونت‌های خانوادگی گفت: شهرستان میبد با پیشینه فرهنگ غنی اسلامی و دینی امروز با این آسیب‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند.

سید محسن فلاح بابیان اینکه بسیاری از این ناهنجاری‌های اجتماعی به تحولات این شهرستان در حوزه آموزش عالی، صنعت و مهاجرت‌های غیرمعقول از داخل و خارج برمی‌گردد گفت: مسئولین با کمک کردن از ظرفیت‌های مردم برای مهار این آسیب‌ها باید تدبیری اساسی بی اندیشند.

فلاح گسترش فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی را هم یکی از عوامل شکسته شدن قبح برخی از ارزش‌های متعالی جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها باید استفاده فرزندان خود از این سایت‌ها و فضاهای مجازی را کنترل و مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: نباید از خانواده به‌عنوان نهاد بسیار مهم و تأثیرگذار غافل شویم.

فلاح افزود: برای تحکیم بنیان‌های خانواده به مشاوره‌های دینی و روانشناسی و آموزش مهارت‌های زندگی و آگاه‌سازی خانواده‌ها نیازمندیم.

معاون فرماندارمیبد گفت: شکل‌گیری پایگاه‌های بسیج محلات از سال گذشته در شهرستان میبد، تأثیر زیادی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی گذاشته است.

فلاح با تأکید بر شناسایی و اولویت‌گذاری محلات آسیب‌پذیر در شهرستان میبد گفت: کارگروه اجتماعی باید با الویت بندی روی محلات آسیب‌پذیر و پرخطر در ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی بیشتر برنامه‌ریزی و کار کنند تا ناهنجاری‌های اجتماعی را در شهرستان کاهش دهیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.