ID : 888979

خانواده هاشمی انگیزه بازسازی فتنه 88 را دارند/ احمدی نژاد اعتبار ملت را به مشایی فروخت


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان هاشمی ستاد اصلی فتنه 88 بودند، گفت: آنها به سادگی دست از انقلاب بر نمی دارند و خانواده آنها انگیزه بازسازی فتنه 88 را دارند.

به گزارش یزدرسا، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی، اظهار کرد: ثبت نام افراد مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری در چار چوب ظرفیت های قانونی است و قانون این اجازه را می دهد که افراد مختلف برای انتخابات ثبت نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: ثبت نام مشایی و هاشمی نیز در چارچوب قانون است اما به لحاظ سیاسی همچنان انتخابات تحت تأثیر فتنه های گذشته برگزار می شود.
کریمی ابراز کرد: حوادث گذشته نشان داد که جریانی به لحاظ سابقه از موقعیتی، خود را از انقلاب متمایز کرده و شفافیت مواضع او به صهولت انجام نمی شود.

هاشمی از قدرت فتنه استفاده کند برای همیشه محو خواهد شد
وی با بیان اینکه فتنه 88 و بعد از آن نشان از یک چنین جریانی در انقلاب بود، افزود: 70 درصد مواضع فتنه در حوادث سال 88 برای مردم روشن شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: اگر آقای هاشمی بخواهند در عرصه انتخابات همچنان از قدرت فتنه استفاده کند 20 درصد موقعیت باقی مانده خود را در انقلاب از دست خواهند داد و برای همیشه از صحنه انقلاب محو خواهند شد.
وی با بیان اینکه فرزندان هاشمی ستاد اصلی فتنه 88 بودند، گفت: آنها به سادگی دست از انقلاب بر نمی دارند و خانواده آنها انگیزه بازسازی فتنه 88 را دارند.

بزرگترین مشکل احمدی نژاد رفیق بازی و ذوب شدن در مشایی است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاندیداتوری مشایی، اظهار کرد: ایشان موقعیت خود را در حاشیه دولت پیدا کرد که معروف به جریان انحرافی است.
وی با اشاره به همراهی احمدی نژاد با مشایی در ثبت نام ریاست جمهوری، اذعان کرد: شخص رییس جمهور که بایستی در عرصه انتخابات بی طرف باشد، همراه نامزد مورد حمایت خود به ستاد انتخابات آمد و این بسیار کار ناشایستی و زشتی بود و بزرگترین مشکل احمدی نژاد نیز همین خودشیفتگی و رفیق بازی در ذوب شدن در مشایی است.
کریمی خاطر نشان کرد: مشایی کسی نبود که احمدی نژاد اعتماد ملت نسبت به خود را به چنین شخصی بفروشد.
واکنش کاندیدا در رد صلاحیت با پاسخ ملت مواجه خواهد بود.

پاسخ کوبنده ملت در واکنش نامزدها به رد صلاحیت 

وی با اشاره به اینکه همه کاندیدا اقرار کردند که تابع قانون در تصمیم شورای نگهبان هستند، تأکید کرد: کوچکترین واکنش نامزدها به رد صلاحیت، دقیقا با پاسخ کوبنده ملت مواجه خواهند بود و این خودش یک دلیل واضح برای رد صلاحیت آنها است.
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه شورای نگهبان با اعمال و شناخت رجل سیاسی کار ارزشمند خودش را به نمایش خواهد گذاشت، یادآور شد: طی 30 سال گذشته ثابت شده است که هر فتنه و انحرافی را انقلاب به خوبی توانسته است دفع کند و یقینا انتخابات پرشوری را امسال خواهیم داشت.

منبع:صبح توس

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.