ID : 5146950
فرمانده ناحیه خاتم در یادواره شهدای پایگاه ولی عصر(عج)؛

خانواده های معظم شهداء و شهیدان بالاترین سرمایه خودشان را تقدیم خداوند کردند


فرمانده ناحیه خاتم گفت: خانواده های معظم شهداء و شهیدان بالاترین سرمایه خودشان را تقدیم خداوند کردند و حق شهیدان این نیست که قدردانشان نباشیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، شب گذشته اولین یادواره شهدای پایگاه مقاومت حضرت ولی عصر(عج) (محله محمد جمالی هرات) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، بسیجیان، خانواده های معظم شهداء، جمعی از مسئولین ادارت و دیگر اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) هرات برگزار شد.

در این یادواره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، شهدای عملیات بیت المقدس و به خصوص شهیدان پایگاه حضرت ولی عصر(عج) افزود: امشب خداوند بهترین توفیق را نصیب شما کرده است که در مجلس و محفل شهید شرکت کرده اید.

«سرهنگ عطائی» در ادامه خاطره ای از خواب یک مادر شهید بیان کرد و خاطر نشان کرد: امشب، شب جمعه، شب زیارتی امام حسین(ع) و متعلق به امام حسین(ع) است و شبی است که شهداء سر سفره امام حسین(ع) حضور دارند و با امام حسین(ع) و اصحاب امام حسین(ع) محشور هستند و شماهایی که امشب در این مجلس شرکت کردید هر حاجتی داشته باشید، امام حسین(ع) و شهدا برآورده می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خانواده های معظم شهداء و شهیدان بالاترین سرمایه خودشان که جانشان باشد را تقدیم خداوند کردند و این در صورتی است که امروز کسی حاضر نیست کوچکترین چیزش را تقدیم خدا کند پس حق شهیدان این نیست که قدردانشان نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم اشاره ای نیز به عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر کرد و اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از شهدا و شهدای عملیات بیت المقدس داریم و فتح خرمشهر درسی به دشمنان داد که برای همیشه تاریخ، هیچ قلدری وهیچ ابر قدرتی جرات حمله به این مرز و بوم را نداشته باشد.

 عطائی در پایان اظهار امیدواری کرد: به لطف خدا همچنان استوار، محکم و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در صحنه باشیم تا بتوانیم هم دشمن را مایوس کنیم و هم خدای ناکرده فردای قیامت در صحرای محشر و در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

 

گفتنی است: پخش کلیپ، مداحی و مرثیه سرایی عقیل افخمی مداح اهل بیت شهرستان خاتم، ایستگاه پذیرایی صلواتی، نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس، واکس صلواتی از دیگر برنامه های این یادواره بود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.