ID : 8016393
امام جمعه مهریز:

خانواده ها به نماز فرزندان اهمیت دهند/ امنیت کشور مدیون جانفشانی شهدا


امام جمعه شهرستان مهریز گفت: خانواده ها باید بیش از گذشته به اقامه نماز در بین فرزندان خود اهمیت ویژه قائل شوند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین  " علی برهان "  در خطبه های نماز جمعه این شهردر مسجد جامع ولی عصر (عج) افزود: انقلاب اسلامی دارای ثمرات فراوانی در عرصه های داخلی و خارجی است که باید همواره قدردان آن بود.
وی ادامه داد: هیچ ثمره ای بالاتر از وجود نظم ، امنیت و آرامش در جامعه اسلامی نیست و باید همواره خداوند متعال را بخاطر این نعمت بزرگ سپاسگزار باشیم .
امام جمعه مهریز در ادامه به فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و به تفصیل پیرامومن فضائل و مناقب این امام همام سخنرانی کرد و بر شناخت و پیروی از ایشان تاکید نمود .
برهان به دشمنی های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در بخش های مختلف اشاره و تاکید کرد: نظام اسلامی ما در سطح جهانی برای دیگران یک الگو و سرمشق است .
وی اظهار داشت: باید برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلف آن در صحنه ها حضور فعال و مستمر داشت که توطئه های دشمنان با همدلی و بصیرت خنثی می شود .
امام جمعه مهریز همچنین به اهمیت و نقش نماز از دیدگاه قرآن و احادیث مختلف اشاره کرد و گفت: جامعه ای که در آن به نماز اهمیت داده شود کمتر به طرف فساد و آسیب ها خواهد رفت .
برهان افزود: خانواده ها باید از همان اوان کودکی فرزندان خود را در مسیر صحیح و اهداف الهی و انسانی تربیت کنند و بیش از همیشه به نماز توجه خاص داشته باشند .

امام جمعه مهریز در ادامه  بر برگزاری باشکوه جشن های دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) تاکید کرد .

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.