ID : 8141156
امام جمعه مهریز:

خاکریز نظام ما سوریه و لبنان است/ دشمنان به دنبال قطع ریشه های انقلاب هستند


امام جمعه مهریز گفت: طبق نص صریح کلام وحی و روایات مکرر ، درگیری بین حق و باطل همیشگی و تا قیامت ادامه دارد و دشمنان با حمایت از تکفیری ها و هدایت داعش به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلنین " علی برهان "در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: درگیری بین حق و باطل و اسلام و کفر جهانی تا قیام قیامت با قدرت ادامه دارد .
وی اظهار داشت: تا کفر و دنیای استکباری در عالم به ظلم و جور و کشتار بی رحمانه و گسترده خود ادامه دهد ، ایمان ، مقاومت و ایستادگی و جانفشانی نیز وجود دارد .
امام جمعه مهریز اضافه کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به انحاء مختلف علیه انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش و فراگیر شدن آن در عالم و بین امت اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند .
برهان گفت: دشمنان در زمان کنونی برای اینکه اهداف شوم خود را در قبال انقلاب اسلامی تعقیب کنند به دنبال زدن ریشه ها و حامیان جهانی و منطقه ای ایران هستند .
امام جمعه مهریر گفت: خط مقدم نظام دینی ما کشور های سوریه ، لبنان و عراق هستند و لذا آمریکایی ها چند سالی است با توطئه در این کشورها و پرورش داعش و تکفیری ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند .
برهان اظهار داشت: وظیفه هر مسلمان و ملت ایران است که توطئه های رنگارنگ و دسایس مختلف دشمنان را مرتب رصد کنند و با بصیرت و فهم انقلابی در مقابل دشمن ایستادگی نمایند .
وی گفت: به حول وقوه الهی این اصل قرآنی قطعا محقق می شود که باید اسرائیل غاصب محو شود و برای این کار باید مجاهده کرد و تحت زعامت مقام معظم رهبری آماده جانفشانی و فداکاری بود .

امام جمعه مهریز در ادامه اظهار داشت: دشمنان می خواهند با حمایت از تروریست ها در عرا ق و سوریه فشار بر نظام و انقلاب خدایی و ولایی ما وارد کنند و لذا باید خیلی هوشیار بود .

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.