ID : 7546678
گفت و گو با خبرنگاران استان یزد(2)

خبرنگاران زن یزد توانمند تر از آقایان/ بانوان خبرنگار مورد توجه بیشتر قرار گیرند


بانوی فعال رسانه ای استان یزد با بیان این مطلب که بانوان خبرنگار استان از آقایان توانمندتر هستند گفت: متأسفانه آنگونه که شایسته است به خبرنگاران زن توجه نمی شود و امیدواریم این روند اصلاح شود.

به گزارش یزد رسا، سمیه گلابگیریان در گفت و گو با یزد بانو، افزود: در سال 83 فعالیت خود را در خبرگزاری ایسنا آغاز کردم و سال 89 در روزنامه همشهری مشغول فعالیت شدم.

 

وی با تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر روزنامه همشهری در خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) منطقه یزد فعالیت دارم.
این خبرنگار فعال گفت: خبرنگار باید مشکلات مردم را مرتب رصد کند و مسؤولان را ملزم به پاسخگویی نماید.
گلابگیریان افزود: خبرنگار باید به سمت تولید محتوایی برود و مشکلات مردم را همیشه مدنظر داشته باشد.

*خاطره یک خبرنگار
وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار یزدبانو در خصوص خاطره ای در طول مدت خبرنگاری گفت: آب انبار قدیمی در یزد دیوارکشی شده بود و در حال تصرف بود برای تخریب .
وی افزود: با پیگیری های که انجام دادم این مشکل حل شد و از تخریب این آب انبار قدیمی جلوگیری شد و خوشحالم که این موضوع توسط اینجانب صورت گرفت و در نهایت به حل مشکل انجامید.

*بانوان از آقایان توانمند ترند
گلابگیریان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ما در خصوص مشکل خبرنگاران استان بویژه بانوان ، اظهار داشت: بانوان خبرنگار استان از آقایان توانمندتر هستند ولی به این اندازه به آنها بها داده نمی شود حتی متأسفانه بعضی مواقع بانوان خود را قبول ندارند و بیشتر خبرهایی که بوده توسط خانم ها رقم زده شده است

یادآوری می شود : خانم سمیه گلابگیریان عضو هیات مدیره انجمن صنفی در حال تأسیس خبرنگاران استان یزد است و در جشنواره های مطبوعات استان یزد نیز حائز رتبه های برتر شده است.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.