ID : 7743539
با دعوت روابط عمومی شرکت توزیع برق استان؛

خبرنگاران یزدی از سامانه فتوولتائیک و خط گرم توزیع برق بازدید کردند


خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد از سامانه فتوولتائیک شرکت توزیع برق یزد و مسجد برخوردار و عملیات سرویس و نگهداری از شبکه به روش خط گرم، بازدید کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، خبرنگاران و اصحاب رسانه در حاشیه نشست خبری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد که نیمی از آنان را بانوان خبرنگار تشکیل می دادند از سامانه‎های انرژی نو و فتوولتائیک شرکت توزیع برق و مسجد برخوردار به عنوان یکی از مراکز آموزشی و فرهنگی و عملیات سرویس و نگهداری از شبکه به روش خط گرم، بازدید کردند.


*بازدید از سامانه فتوولتائیک مسجد برخوردار

کارشناس شرکت توزیع برق استان یزد در حاشیه بازدید از سامانه فتوولتائیک در مسجد برخوردار به خبرنگار یزدبانو گفت: این سامانه رایگان و با ظرفیت پنج کیلو وات در مسجد برخوردار نصب شده است.
فاطمه اعلم  با اشاره به اینکه این سامانه، طرحی است که امسال اجرا شده است، افزود:  این سامانه بسته به سیستم داخلی برق مسجد است و در تابستان با توجه به اینکه میزان تابش بیشتراست قطعا میزان تولید نیز بیشترخواهد بود.
وی با اشاره به مزیت دستگاه، گفت : امكان تأمين توان بالا،‌ محدوديت نداشتن درساعات استفاده از انرژي  و تولید برق بدون آلودگی از مزيت هاي آن به شمار مي رود.

*بازدید از خط گرم

سرپرست گروه خط گرم شرکت توزیع برق استان یزد هم  گفت : روش خط  گرم بیش از سی سال است که در کشوردرحال اجراست.
ابوالفضل کافی افزود: در استان یزد حدود پنج تا شش سال است که روش خط گرم به طور مستمر انجام می شود.
وی مزیت اصلی این کار را تعمیر بدون قطع کردن برق عنوان کرد و گفت: هدف اصلی كار بصورت خط گرم، وجود برق پایدار در شبكه، كاهش چشمگیر خاموشی های خواسته و ناخواسته  و جلب رضایت مشترکین است.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.