ID : 14821240
استاندار یزد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار:

خبرنگار در برابر مردم، نظام و اسلام مسئول است


سید محمد میرمحمدی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به رسالت مهم حرفه خبرنگاری گفت: خبرنگار در برابر مردم، نظام و اسلام مسئول است.

به گزارش  یزد رسا، سیدمحمد میرمحمدی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در باغ صدری تفت با بحق دانستن دغده‌های خبرنگاران در خصوص بیمه  خبرنگاری اظهار داشت: مشکلات قشر خبرنگار بر کسی پوشیده نیست اما این مشکلات بخشی از یک پازل است و بخش مهم دیگر رسالتی است که خبرنگار برعهده دارد.

استاندار یزد افزود: یک خبرنگار در برابر مردم، نظام و اسلام مسئول است. کار خبرنگار فقط نگارش خبر نیست.

وی عنوان کرد: مسئولیت خبرنگاری یک مسئولیت حزبی و گروهی نیست بلکه یک مسئولیت جمعی است و مسئولیت جمعی ایجاب می‌کند که همه مردم را مانند هم ببینیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مسئولان نیز در این زمینه با خبرنگاران مشترک هستند و در تلاش جمعی که انجام می‌دهند باید همه مردم را به یک چشم ببینند و منافع آنها را جمعی بخواهند.

وی با تشریح برخی مشترکات خبرنگاران و مسئولان تصریح کرد: باید با افزایش همکاری فی‌ مابین، هم‌افزایی و عشق و علاقه بیشتر، فضای بهترین برای مردم در جامعه ایجاد کنیم و تلاش کنیم با بهبود فضا، انگیزه جوانان را برای زندگی بهتر ارتقا دهیم.

بزرگترین مقام اجرایی استان با لذت بخش دانستن حل مشکلات مردم از خبرنگاران خواست بنا بر وظیفه خود مشکلات مردم را تا حل موضوع پیگیری کنند.

میرمحمدی همچنین از رسانه‌ها خواست تا با توجه به تاثیرگذاری که در جامعه دارند، اخلاق حسنه را در جامعه ترویج دهند و جامعه‌ای بسازند که هم دارای نظم و انضباط شایسته‌ای باشد و هم نوعی دوستی در آن تقویت شود و همه احساس کنند که اعضای یک پیکرند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عده‌ای گمان می‌کنند نقش بانوان خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی دیده نمی‌شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد هیچ محدودیتی برای موفقیت بانوان خبرنگار در جامعه نباشد ضمن اینکه بانوان خبرنگار موفق و فعالی در استان یزد داریم.

وی همچنین با اشاره به سختی مشاغل خبرنگاری عنوان کرد: خانواده‌های خبرنگاران در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و در واقع خانواده یک خبرنگار، در کار و موفقیت او شریک هستند زیرا انجام همه کارهای خطیر و سنگین، نیاز به پشتیبان دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.