ID : 36115361
گزارش لحظه به لحظه از فجر چهلم؛

خروش حماسی مردم یزد دارالعباده در بهار چهلم انقلاب تماشایی تر از همیشه +تصاویر


مردم دارالعباده یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در دفتر حرکات انقلابی خود رقم زدند.

به گزارش خبرنگاران یزدرسا،‌ امروز روز میعاد مردم برای نشان دادن اقتدار دوباره انقلاب اسلامی است و یزدی ها که همیشه تا پای جان برای انقلاب تلاش کرده اند از ساعات ابتدایی صبح در هوایی بارانی در محل شروع راهپیمایی حاضر شده اند.

7:58 برنامه های جنبی جشن چهلم انقلاب در یزد از ساعت 8 صبح در میدان آزادی شروع شده است.

8:16 علیرغم سردی هوا حضور همه اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دیدنی است، مادرانی که با نوزادان و کودکان خردسال خود آمده اند تا سیر و سلوک ولایت پذیری را برای فرزندانشان به معنای واقعی کلمه نشان دهند.

8:22 مادران شهدای یزد با در دست داشتن تصویری از شهید سرافرازشان؛ آمده اند تا بگویند دیروز فرزندان ما با افتخار رفتند تا امروز فرزندان شما با افتخار به میدان بیایند.

8:51 امروز میدان بزرگ شهدای یزد تجلی چهل باره عزت و آزادگی و آزادمردی خواهد بود، حضور ورزشکاران با لباس های ورزشی از تمامی رشته ها جشن امروز یزدی ها را شاداب تر کرده است.

9:13 راهپیمایی 22 بهمن در یزد هم اینک با شعارهای کوبنده جمعیت حاضر آغاز شد.

9:16 هر لحظه به جمعیت حاضر در میدان امیرچخماق افزوده می شود، زن و مرد، پیر و جوان امروز با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی برای ثبت تاریخی ترین جشن سال به سمت میعادگاه راهپیمایی 22 بهمن در حرکت هستند.

9:45 خیل جمعیت راهپیمایان هم اکنون در سمت میدان شهید بهشتی یزد در حال حرکت است و با مشت های گره کرده و صدای رسا بر علیه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی شعار می دهند.

10:05 تعدادی از دانش آموزان با ساختن آدمک استکبار صهیونیستی،‌هر چی بیشتر از قدرت پوشالی آن ها پرده برداشتند و اعلام کردند که هیچ قدرتی بالا تر از «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» نیست.

10:16 خبرنگاران و عکاسان رسانه ها و صدا و سیما لحظه به لحظه صحنه های دیدنی و ناب امروز را در خیابان امام خمینی یزد به قاب تصویر می کشند.

10:22 مردم یزد با بر افراشتن پرچم های ایران اسلامی و به خاک کشیدن پرچم آمریکا و صهیونیست غاصب نشان دادن که تا ایران اسلامی زنده و هوشیار است بساط ذلت و رسوایی اسکتبار جهانی پهن است.

10:24 بیش از 100 غرفه فرهنگی و ایستگاه صلوانی در جشن تماشایی 22 بهمن از مردم یزد پذیرایی می کنند.

10:41 خیل وصف ناپذیر جمعیت هم اکنون به میدان امیرچخماق و معراج الشهدا گمنام رسید.

10:45 مسئولان استان یزد همپای و همگام با مردم شریف استان یزد در جشن امروز ایران حضور پیدا کرده اند تا بگویند قدردان وفاداری و ولایت مداریشان هستند.

11:00 نمایش همبستگی مردم یزد به اوج خود رسید و میدان بزرگ و تاریخی امیرچخماق دیگر با مملو از جمعیتی شد که جانانه برای اقتدار سرزمین شان به میدان آمده اند.

11:09 مسئولان و مردم یزد با بلند کردن دست اتحاد و وحدت و سردادن شعار الله و اکبر تصاویر به یادمانی را به نمایش گذاشتند.

11:15 حجت الاسلام غفوری سخنران ویژه جشن انقلاب در یزد برای ایراد سخنرانی خود پشت تریبون رفت.

11:

این خبر در حال بروزرسانی است...

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.