ID : 12282736
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

خطوط قرمز در مذاکرات اخیر نه از روی خیانت، بلکه از سر غفلت شکسته شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: ما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم و نقد ما به معنای زیر سوال بردن مذاکرات نیست، بلکه در این میان، طرف مقابل شرارت های شیطنت آمیز خود را کنار نگذاشته و هرگز قابل اعتماد نمی باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، به همت بسیج دانشجویی شهرستان همایش سیاسی بصیرتی پیرامون بررسی بیانیه لوزان در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با اشاره  به اهمیت انرژی هسته ای و توافق اخیر لوزان اظهار داشت: چند کشور جهان ادعا می کنند آنچه که در رابطه با تکنولوژی است باید در انحصار ما باشد و دیگر کشورها نباید از آن سهمی داشته باشند؛ اما کشور ایران این انحصار را شکست و نشان داد جوانان و نخبگانش فراتراز این چیزها فکر می کنند و با اتکا به نیرو و توان خود توانستند به تکنولوژی غنی سازی دست یابند و علاوه بر آن به طور مستقل و بدون حمایت دیگر کشورها آب سنگین نیز تولید کنند.

 


نقد به معنی زیر سوال بردن تیم مذاکره کننده نیست
حجت الاسلام تقدسی افزود: کشورهایی که داشتن انرژی هسته ای ایران را خطری جدی برای خود می دیدند اقدام به تحریم ایران نمودند؛ در این میان عده ای راه رفع تحریم ها را مذاکره دانستند و به همین خاطر اکنون 4 سال است که تیم مذاکره کننده دولت روحانی تلاش می کند تا از حقوق مردم ایران دفاع کند. ما هم از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم و نقد ما به معنای زیر سوال بردن مذاکرات نیست، بلکه در این میان، طرف مقابل شرارت های شیطنت آمیز خود را کنار نگذاشته و هرگز قابل اعتماد نیست.

 


مذاکرات هسته ای یک بحث حزبی و جناحی نیست
تقدسی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای یک بحث حزبی و جناحی نیست، بلکه بحث منافع یک ملت و مملکت است. ما با تکنولوژی غنی سازی 20 درصد می توانیم بیماران سرطانی را درمان کنیم و یا در شرایطی که با بحران آب روبرو هستیم با استفاده از انرژی هسته ای آب شور را به آب شیرین تبدیل کنیم؛ اگر انرژی هسته ای نداشتیم قادر به ارسال ماهواره به فضا نبودیم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: در حالی که دشمن می گوید شما باید از منافع تان دست بکشید، فردو تعطیل شده و نیروگاه اراک نیز طبق نظریه فنی دانشمندان هسته ای در صورت تغییرات توافق شده در جهت تغییر در قلب رآکتور غیر قابل باز گشت و یا بر اثر هزینه های بسیار بالای زمانی و اقتصادی بسیار پر هزینه می باشد.

 


در مذاکرات اخیر خطوط قرمز نه از روی خیانت، بلکه از سر غفلت شکسته شد
وی ادامه داد: رهبری فرمودند: نیاز کشور 190 هزار سو است که این خط قرمز هم شکسته شده و به 5 هزار سانتریفیوژ رسیده است و بر خلاف نظر ایشان تحریم ها نیز در صورت صحت قول طرف مقابل به صورت مرحله ای برداشته خواهد شد و از آنجا که ایشان فرمودند: بنده در جزئیات وارد نشده و نخواهم شد شکسته شدن این خطوط از غفلت تیم مذاکره کننده و دولت می باشد.


این مقام مسئول اذعان داشت: در مذاکرات اخیر خطوط قرمز نه از روی خیانت، بلکه از سر غفلت شکسته شد؛ لذا مقام معظم رهبری در صحبت های اخیرشان تأکید کردند که غنی سازی باید ادامه یابد و هیچ تعهدی نباید همیشگی باشد. در این شرایط مردم غیرتمند ایران که تا کنون تحریم ها را تحمل کرده وظیفه دارند بعد از این نیز با صبوری و استقامت خود نشان دهند که خسته نیستند و تا آخرین نفس مقاومت می کنند و همدلی و همزبانی را در عمل به تصویر بکشند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.