ID : 1045788
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگر استان یزد:

دانشجویان شاهد وایثارگر ادامه دهنده فرهنگ ایثار وشهادت در دانشگاه ها باشند


سردار فرهنگ دوست در همایش دانشجویان ایثارگر دانشگاه آزاد یزد گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها باشند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگر استان یزد در همایش دانشجویان ایثارگر دانشگاه آزاد یزد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس به حق با ایثار و فداکاری سهم خود را برای پاسداری از اسلام و نظام را نشان دادند بنابراین ما باید برای حفظ دستاوردها و ارزشهای تمام سعی خود را انجام دهیم.

فرهنگ دوست افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان ادامه دهنده راه شهدا برای بقاء فرهنگ ایثار و شهادت با تمام جدیت به ادامه تحصیل بپردازند و با کسب مدارج علمی بالا فردی موثر برای نظام باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند گفت: احیاء، حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در تمام عرصه های فرهنگی، تحصیل، اجتماعی، ورزشی و غیره باید انجام شود.

در پایان این مراسم از ۸۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد یزد با اهدا لوح تقدیر شد.

این مراسم با حضور سردار فرهنگ دوست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد یزد و جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر در سالن آمفی تئاتر مرحوم دکتر سلطانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.