ID : 40660211
مدیر مدرسه متوسطه دوم استعداد درخشان برازنده مقدم:

دانش آموزان بدون هیچ نگرانی در مدارس حاضر شوند


مدیر مدرسه متوسطه دوم استعداد درخشان برازنده مقدم گفت: تعطیلی مدارس در مواجهه با حادثه‌ای که در یک کلاس درس مدرسه به وقوع پیوست و هنوز دلایل آن مشخص نیست، بزرگ‌ترین اشتباه ممکن است.

مجید اسداللهی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اینکه در سال‌های شیوع بیماری کرونا، فضای استرس‌زا در مدارس سراسر کشور حاکم بود؛ ولی کادر آموزشی، والدین و حتی خود دانش‌آموزان توانستند آن بحران را مدیریت کنند اظهار کرد: خوشبختانه والدین و دانش‌آموزان این مدرسه و حتی مدارس دیگر استان برخوردی منطقی و البته همراه با واقع‌نگری با حادثه‌ای که چند روز قبل در یکی از مدارس یزد به وقوع پیوست داشتند.

مدیر مدرسه متوسطه دوم استعداد درخشان برازنده مقدم با تأکید بر اینکه با مدیریت و به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه و البته گفتگو با والدین و دانش‌آموزان و دوری از دامن‌زدن به مسائل استرس‌زا در دو روز گذشته روند آموزشی این مدرسه مثل روزهای قبل بود و هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت تصریح کرد: ۲ الی ۳ نفر از دانش‌آموزان هر مقطع تنها در روز گذشته غایب بودند که یک‌روال طبیعی است و همه‌روزه مدارس با تعدادی غیبت  دانش‌آموزان به دلایل متعدد روبه‌رو هستند که این موضوع نشان از برخورد منطقی خانواده‌ها در مواجهه با این حادثه دارد.

عضو گروه مدیران استان با تأکید بر اینکه عواقب تعطیلی مدارس را همگان در دوران کرونا لمس کردند ابراز کرد: بی‌تحرکی و چاقی، عدم ارتباط‌گیری با جامعه، چالش با والدین، ضعف درسی و... بخشی از مشکلات تعطیلی دوران کرونا بود که خود خانواده‌ها این چالش را درک کرده‌اند و نباید به دلیل یک اتفاقی که تنها در یک کلاس مدرسه به وقوع پیوسته و هنوز دلایل آن مشخص نیست باعث شویم فرزندانمان در آینده دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه خود بنده نیز فرزند مدرسه‌ای دارم و بدون هیچ نگرانی و استرس، وی را در دو روز اخیر به مدرسه فرستاده‌ام عنوان کرد: باید این بحران را با همراهی و همکاری همدیگر مدیریت کنیم و در این زمینه باید آمادگی داشته باشیم.

اسداللهی عنوان کرد: تمام اقدامات لازم برای پیشگیری این حادثه در سطح مدرسه انجام شده و معلمین آمادگی لازم را دارند و حتی دانش‌آموزان نیز و والدین نیز کاملاً توجیه شده‌اند.

مدیر مدرسه استعداد درخشان برازنده مقدم با بیان اینکه این حادثه به وقوع پیوسته یا عمدی بوده است که باید در مقابل آن آمادگی داشت و ایستاد و یا یک شیطنت بوده است که باید جلوی فراگیرشدن آن را گرفت ابراز کرد: در تمام حالت‌ها تعطیلی مدارس یک حرکت اشتباه است که اگر مرتکب شویم در حقیقت آینده کشور و فرزندان خودمان را تخریب کرده‌ایم؛ زیرا که یک مسئله به وقوع پیوسته؛ ولی باید این مسئله را حل کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.