ID : 1000867
مدير كميته امداد امام خمینی(ره) ابركوه:

دانش آموزان كميته امداد ابركوه، عناوین برتر جشنواره پیامبراعظم(ص) راکسب کردند


مدير كميته امداد امام (ره) ابركوه گفت: دانش آموزان عضو كانون شهيد چمران كميته امداد امام خميني(ره) ابركوه توانستند رتبه هاي اول و دوم جشنواره منطقه اي پيامبر اعظم(ص) را از آن خود كنند.

حسن غلامپور مدير كميته امداد ابركوه در گفتگو با خبرنگار یزد رسا از ابرکوه گفت: دانش آموزان عضو كانون شهيد چمران كميته امداد حضرت امام خميني(ره) ابركوه توانستند در جشنواره قرآن و اذان و ورزش يادواره پيامبر اعظم(ص) برگزار شده در شهرستان بيرجند مقام هاي اول و دوم را در رشته هاي حفظ قرائت و ترتيل و در رشته ورزشي تنيس انفرادي را از آن خود كنند.

 مدير كميته امداد ابركوه افزود: اين دانش آموزان كه عضو دائم كانون نيز مي باشند توانستند با شركت در اين مسابقات كه به صورت منطقه اي برگزار شد حائز رتبه هاي اول و دوم شوند.

 غلام پور خاطرنشان کرد:  مهديه عزيزي برنده اول در رشته حفظ قرآن كريم، رقيه صادق زاده برنده دوم در رشته ترتيل وحانيه خاموشي برنده دوم در رشته تنيس جشنواره ورزش شد.

 وی تصریح کرد: قبل از برگزاري جشنواره منطقه اي اين دانش آموزان در مسابقات استاني شركت كرده و در تمامي رشته هاي مذكور مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند به طوري كه از 13 نفر دانش آموز شركت كننده در مسابقات استاني 9 نفر توانستند رتبه هاي اول تا سوم مسابقات قرآني را از آن خود كنند.

قابل ذکر است اين مسابقات به صورت منطقه اي در شهريور ماه امسال و در شهرستان هاي بيرجند و اصفهان برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.