ID : 37812038
معاون امور عمرانی استانداری یزد:

درباره بازگشت وجه سرویس مدارس بزودی تعیین تکلیف خواهد شد


محسن صادقیان گفت: طی یکی دو روز آینده دستورالعملی در خصوص بازگشت وجه سرویس‌ مدارس ابلاغ خواهد شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش یزدرسا، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی بسیاری از اماکن و مجموعه‌ها را به دنبال داشت که در این بین مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از اولین مجموعه‌هایی بودند که تعطیل شدند و همچنان هم تعطیلی آن‌ها ادامه دارد.

یکی از مسائلی که در پی تعطیلی مدارس، به وجود آمده است، بحث مربوط به سرویس مدارس است، موضوعی که دغدغه مردم است و طی روزهای اخیر نیز برخی از خانواده با ارسال پیام‌هایی به یزدرسا، خواستار پیگیری آن بوده‌اند.

والدین دانش‌آموزان می‌گویند هزینه سرویس مدارس را برای یک سال تحصیلی پرداخت کرده‌اند، اما از آنجایی که مدارس از روزهای آغازین اسفند و با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، باید بخشی از وجهی که پرداخت کرده‌اند به آن‌ها عودت داده شود.

از سوی دیگر رانندگان هم می‌گویند آن‌ها تا پایان سال تحصیلی جهت سرویس‌دهی به دانش‌آموزان قرارداد بسته بوده‌اند و بازگشت وجه موجب می‌شود که متضرر شوند.

در همین ارتباط محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در خصوص بخش‌های مختلفی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند در ستاد ملی کرونا در حال تصمیم‌گیری است و در همین راستا کمیته تخصصی حمل و نقل به دستور رئیس‌جمهور تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته ابعاد مختلف حمل و نقل از جمله مسائل مربوط به رانندگان برون‌شهری، تاکسی‌ها و مجموعه‌های مختلف مربوطه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

صادقیان خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به سرویس مدارس هم یکی از مواردی است که کمیته تخصصی حمل و نقل و ستاد ملی کرونا در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی تأکید کرد: همچنین در ارتباط با سرویس مدارس با توجه به پیگیری‌های مردم ما هم از طریق تهران پیگیری کرده‌ایم و طی یکی دو روز آینده دستورالعملی در خصوص بازگشت وجه سرویس‌ها ابلاغ خواهد شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.