ID : 18266637
شفاف سازی کنید!

درخواست تشکل های دانشجویی استان یزد از نامزدهای انتخابات مجلس


تشکل های دانشجویی دانشگاه های یزد با صدور بیانیه ای خواستار شفافیت میزان در آمد و دارائی نامزدهای انتخابات مجلس شدند.

به گزارش یزد رسا، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (رضوان الله تعالی): مجلس در راس امور است

بیانیه های مشترک تشکل های دانشجویی دانشگاه های تهران ، همدان  و شیراز در روزهای گذشته و تشکیل ستاد دانشجویی شفافیت در مجلس و دعوت از تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای پیوستن به پویش ملی شفافیت داوطلبانه جای بسی قدردانی و تشکر دارد.
 بدون شک مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار میباشد و تبلور مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مهم‌ترین رکن قانون‌گذاری در این نظام مقدس است . همین جایگاه والای مجلس میباشد که باید داوطلبان انتخابات و نمایندگان با صداقت و بدون الزام قانونی راضی باشند که مردم از درآمد و دارایی آنان، یا مواضع و آراء آنان مطلع باشند تا بتوانند رفتار آنان را پیش و پس از کسب قدرت با هم بسنجند؛ این پیش و پس ، بیش از آن که برای جامعه مفید ،ضروری می باشد.
بدینوسیله لازم است بعنوان تشکل های دانشجویی استان یزد به منظور ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از پویش ملی شفاف‌سازی داوطلبانه، از تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بخصوص نامزدهای انتخاباتی استان یزد بخواهیم به حرکت «مرامنامه شفافیت داوطلبانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی» بپیوندند.
امید است در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت گام مهمی را در تحقق این خواسته امام خامنه ای(مدظله العالی) برداشته باشیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
انجمن مستقل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.