ID : 3731166
امام جمعه اشکذر؛

درس سوم خرداد ایستادگی و مقاومت بر سر عقیده است


امام جمعه اشکذر با بیان اینکه اگر مردمی در راه حق و ایمان مقاومت کردند بدون شک طبق وعده الهی خداوند هم آنان را یاری خواهد کرد افزود: بزرگ ترین درسی که سوم خرداد به ما می دهد، درس ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش یزد رسا، امام جمعه اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای سوم خرداد، سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر اظهار داشت: بدون شک سوم خرداد از ایام الله به شمار می آید، روزی که خداوند نشان داد که اگر مردمی مومن و فداکار بر کار خیری اقدام کنند خداوند هم آنان را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به اینکه نمونه چنین حوادثی در تاریخ انقلاب بی شمار است، تصریح کرد: بزرگ ترین درسی که سوم خرداد به ما می دهد، درس ایستادگی و مقاومت است.

طالبیان افزود: اگر مردمی در راه حق و ایمان مقاومت کردند و بر ایمانشان پایدار و ثابت قدم ماندند، بدون شک طبق وعده الهی خداوند هم آنان را یاری خواهد کرد.

امام جمعه اشکذر در پایان یادآور شد: امروز هم همانند سوم خرداد باید در عرصه نبرد فکری و اعتقادی، علمی و اقتصادی بین جهان حق و باطل ایستادگی و پایداری کرد، در این صورت نتیجه حاصل خواهد شد که امیدواریم مردم ما به ویژه مسئولین نظام درس مقاومت و ایستادگی بر سر آرمان و عقیده را از سوم خرداد بیاموزند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.