ID : 3298830
معاون پارلمانی رئیس جمهور

دروغ می گویند،در کل پنج سکه اهدا شده است


متوجه شدیم در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ، ابتکار خوبی را همسر رئیس جمهور محترم و نهاد ریاست جمهوری انجام دادند و با ابتکار این بود: سالیان سال است که زنان سفرای کشورهای اسلامی در ایران هستند و باید اینها آشنایی با حضرت زهرا داشته باشند .

به گزارش یزدرسا به نقل از"ره به ری"، همایش بزرگ شوراها با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در سالن شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
معاون پارلانی ریس جمهور در بخشی از این مراسم به موضوع جشن سعد آباد اشاره کرد.
وی سخنانش را این چنین بیان کرد  :هفت الی هشت ماه از انتخابات ریاست جمهوری گذشته ، اما اندک سایت ها و اندک افرادی هنوز در حال و هوای آن زمان سیر می کنند که به نظر من زیبنده نیست واقعا ، گاهی نا مهربانی هایی دیده می شود ، به نظرم اخلاق سیاسی موضوع مهمی است که باید در جمهوری اسلامی مورد نظر قرار بگیرد ،  من به یک مورد جزئی اشاره کنم و رفع زحمت کنم ( در این میان  فریاد یکی از حضار :سلامتی مقام معظم رهبری صلوات بفرست ، سخنان انصاری برای لحظاتی قطع کرد)
انصاری ادامه داد:متوجه شدیم در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ،  ابتکار خوبی را همسر رئیس جمهور محترم و نهاد ریاست جمهوری انجام دادند و  ابتکار این بود: سالیان سال است که زنان سفرای کشورهای اسلامی در ایران هستند و باید اینها آشنایی با حضرت زهرا داشته باشند .
برنامه ریزی شد که یک مجلس جشنی با حضور زنان فرهیخته و زنان  نیکوکار و با دعوت از زنان سفرای کشورهای اسلامی ،  برگزار شود.
مراسم مولودی خوانی  برگزار شد و در آنجا گل مجلس سخنرانی دانشمند فرهیخته ، سرکار خانم دکتر الهی قمشه ای بود ، در باره مقام حضرت زهرا و مقام زن و در راستای خنثی سازی دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی که ما را به نقض حقوق زنان و بانوان متهم می کنند ، سخنرانی ارزشمندی را اینها انجام دادند.
برنامه های متنوع فرهنگی داشتند ، جلسه صد در صد زنانه بود و در حافظیه تهران بود و در انجا دو برنامه دیگر هم اجرا شد ، یک برنامه ای بود برای معرفی لباس بانوان ایرانی و لباس اقوام ایرانی که هم لباس زیباست و هم حجاب اسلامی ، لباس ترکمن ، کرد ، بلوچ و...
لباس ها به نمایش گذاشته شد که بسیار تبلیغ خوبی بود برای معرفی حجاب اسلامی و ایرانی...
برنامه آخر هم برنامه تجلیل از پنج شخصیت  و فرهیخته زن در جمهوری اسلامی بود ، یکی از خانم ها که کار و زندگی خود را وقف همین خیریه کهریزک کرده است ، دیگری دارایی خود را وقف کودکان سرطانی در موسسه مهک کرده ، این پنج نفر را دعوت کردند روی سن و به هرکدام از اینها ، یک سکه داده شد ،اینها همه زندگی خود را وقف سرطانی ها کردند ، اصلا احتیاجی به این پول ندارند .
انصاری: فردا دیدیم که داد بلند شد که :  به همه حضار نفری پنج سکه داده اند ، گفته شد که مراسم انچنانی بود و اینها بد اخلاقی هایی بود که می شود و فضا جامعه را مخدوش می کند.
گفتنی است ، پس از پایان سخنان معاون رئیس جمهور ، صد ها تخته پتو در میان حاضرین در سالن شیخ صدوق توزیع شد.
لازم به ذکر است حمید رسایی در مورد جشن مجموعه حافظیه به میزبانی همسر رئیس‌جمهور به مناسبت روز زن گفته بود: بعد از انتشار اخبار این جشن با یکی از یاران نزدیک رئیس‌جمهور تماس گرفتم و به ایشان گفتم که بررسی‌های من نشان می‌دهد که این اخبار درست است و قصد دارم از تریبون مجلس هم آن را تذکر بدهم، لذا انصاف حکم می‌کند از درون دولت هم گزارش دقیقی در این مورد بگیرم.

وی ادامه داد: ایشان بعد از بررسی موضوع طی تماسی آنچه رخ داده بود را بر حسب گزارش‌های دریافتی‌اش به بنده گفت.

نماینده مردم تهران گفت: اکثر مواردی که ایشان گفت با آنچه بنده شنیده بودم تطبیق می‌کرد؛ به ایشان گفتم که آیا قبول دارید که برگزاری مراسم جشنی با این کیفیت شاید برای مردم عادی بلااشکال باشد ولی به نام ریاست جمهوری و همسر رئیس جمهور پذیرفتنی نیست؟

رسایی از قول مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: ایشان به بنده گفت که شخص حجت‌الاسلام روحانی نیز از حواشی پیش‌آمده در جشن ناراحت شده و تذکراتی در این مورد داده است، لذا من هم از تذکر خود در صحن مجلس منصرف شدم چرا که قصد من توجه دادن متولیان برنامه به اشتباه خود بود و باتوجه به تذکر رییس‌جمهور به متولیان برنامه دلیلی برای تذکر علنی نمی دیدم؛ الان هم به دلیل بی‌انصافی کسانی که به منتقدین حمله می‌کنند، این مصاحبه را انجام دادم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.