ID : 1013495
رئیس بهزیستی میبد خبر داد

در آینده نزدیک شاهد مناسب سازی مساجد در سراسر شهرستان میبد هستیم


ایمن سازی و اجرای طرح مناسب سازی خصوصا در بخش ورودی ها و سرویس های بهداشتی مساجد جهت استفاده سالمندان و معلولین باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از میبد، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در جلسه ای که به منظور اجرای طرح مناسب سازی مساجد شهرستان، با حضور مهندس فلاح معاون فرماندار و مهندس زارعی کارشناس عمران فرمانداری و جمعی از هیات امناء مساجد در محل فرمانداری میبد تشکیل شد گفت: طرح مناسب سازی ساختمان ها، اماکن عمومی، معابر و محیط یکی از مواد قانونی است که در ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان وجود دارد که براساس این قانون کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و… موظف اند درطراحی و احداث ساختمان ها، اماکن عمومی، معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل نمایند که امکان دسترسی و بهرمندی از آن ها برای معلولان  وسالمندان همچون افرادعادی فراهم شود.

در ادامه مهندس فلاح  معاون فرماندار نسبت به ایمن سازی و اجرای طرح مناسب سازی خصوصا در بخش ورودی ها و سرویس های بهداشتی مساجد جهت استفاده سالمندان و معلولین تاکید نمود.

بازدید کارگروه ۴نفره ستاد مناسب سازی شامل کارشناسان عمران، ساختمان، بهداشت و مناسب سازی از مساجد و مناسب سازی مساجد تحت نظارت میراث فرهنگی توسط ارگان مربوطه از مصوبات این جلسه بود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.