ID : 13028080
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

در تبیین آراء و اندیشه های امام(ره) کوتاهی کردیم


دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در اولین نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) تفت گفت: زمینه مهمی که ما مسئولان فرهنگی کشور حقیقتا در آن کم گذاشتیم تبیین و ارائه آرا و اندیشه های امام خمینی(ره) است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت؛ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در اولین نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) تفت با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: ماه خرداد، ماه پرفرازی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مناسبت های ویژه ای دارد.

 

سعید زارع افزود: دومین ستادی که بعد از ستاد دهه فجر بیشترین وسعت و وظیفه دارد را همین ستاد ارتحال امام خمینی(ره) است.

 

وی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را یادآور شد و گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بود که به عنوان روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده است.

 

زارع با بیان اینکه امروز هرچه داریم از هدایت های پیامبر گونه امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: قیام 15 خرداد به رهبری معمار کبیر انقلاب جریانهای ملی و گروههای غیرمذهبی را رسوا کرد و نقطه عطفی در تاریخ معاصر پدید آورد و نمودار پیوند معنوی مردم با مرجعیت دینی بود.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با انتقاد از عملکرد مسئولان فرهنگی کشور، گفت: زمینه مهمی که ما مسئولان فرهنگی کشور حقیقتا در آن کم گذاشتیم تبیین و ارائه آرا و اندیشه های امام خمینی(ره) است، بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب هنوز نظرات و تفکرات امام(ره) سربسته مانده است.

 

وی ادامه داد: عمده فعالیت ما در سالروز قیام 15خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) باید برگزاری نشست های معرفتی و تبیین تفکرات ایشان به هر طریقی باشد.

 

زارع تقارن سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و رحلت امام خمینی(ره) را یادآور شد و اذعان داشت: نمی توانیم توقع داشته باشیم تا جشن های نیمه شعبان برگزار نشود ولی باید محتوای جشن ها را در کنار تقویت فرهنگ مهدویت با گرامیداشت امام(ره) پیوند بزنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.