ID : 1555999
خطیب جمعه بافق:

دستاوردهای انقلاب بخاطر وحدت مردم بوجود آمده است


امام جمعه بافق با بیان دستاوردهای 35ساله نظام جمهوری اسلامی گفت: تمامی این دستاوردها بخاطر پیروزی انقلاب شکوهمند و وحدت مردم سراسر میهن مان بوجود آمده است.

به گزارش یزد رسا از بافق، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه بافق پیرامون سبک زندگی از دیدگاه قرآن کریم گفت: انسان های مسلمان در مقابل پروردگار و مردم، امین هستند و به مال، ناموس و اسرار کسی خیانت نمی کنند.
امام جمعه بافق افزود: افراد مومن اگر عهد و پیمان هم بستند، ولو طرف مقابل شان کافر باشد، بر عهدشان استوار می مانند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، جریانات ۱۵ ساله تبعید حضرت امام خمینی(ره) به کشورهای مختلف را تشریح کرد و بیان داشت: امام راحل هنگامی که به ایران آمد، سراسر میهن اسلامی مان را آشوب و درگیری فرا گرفته بود.
سلیمانی گفت: هدف قیام امام خمینی(ره) که در ۲۲ بهمن ماه با یک پیروزی شکوهمند به ثمر نشست، حاکم شدن اسلام در ایران و مردمی کردن نظام بود که تا حد ممکن نیز اینچنین شده است.
این روحانی سپس به دستاوردهای ۳۵ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: طبق آمار رسمی، قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۶۵درصد مردم زیر خط فقر بودند، ۲۵درصدشان سوء تغذیه داشتند، ۹۰درصد روستاها و برخی از شهرها فاقد نعمت برق و حدود ۸۲ درصد فاقد آب آشامیدنی سالم بودند.
وی اضافه کرد: قبل از انقلاب، تنها ۵ شهرستان دارای گاز شهری بودند که اکنون تمام شهرستان های استان به غیر از بافق و بهاباد از نعمت گاز شهری بهره می جویند. سرانه تولید بخش کشاورزی هم تنها برای مصرف ۳۳ روز کشور بود که اکنون برای ۱۰ الی ۱۱ ماه کفایت می کند.
خطیب جمعه بافق با بیان دیگر دستاوردها در زمینه های متخصص پروری، موشکی، ماهواره ای، هسته ای و … خاطرنشان کرد: تمامی این دستاوردها بخاطر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ وحدت و انسجام در بین مردم سراسر کشور بوجود آمده است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در پایان با تاکید بر دشمنی امریکا با اسلام و ایران گفت: سران این کشور به دنبال تفرقه افکنی با هر روش بین اقوام مختلف ایرانی و پیروان مذاهب تشیع و تسنن هستند که وظیفه ماست تا بیش از بیش هوشیار باشیم و دسیسه های استکبار جهانی را خنثی سازیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.