ID : 16987787
قائم مقام وزیر بهداشت در یزد:

دسترسی به مراکز درمانی دغدغه اصلی مردم است/قدردانی از بنیان نهادن سومین بیمارستان صحرایی یزد توسط بسیج


قائم مقام وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان صحرایی شهر یزد گفت: این بیمارستان که سومین تجربه استان یزد به حساب می آید به خوبی توانسته است ارتباط منطقی و صحیحی بین بیمارستان های صحرایی به عنوان مراکز ثبت نام اولیه و مراکز درمانی به عنوان مرکز اصلی درمانی به وجود آورد.

به گزارش یزدرسا ، قائم مقام وزیر بهداشت در امور شرکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های سلامت در بازدید از بیمارستان صحرایی شهر یزد گفت: طبق آمار منتشر شده بالغ بر 10 هزار نفرطی این پنج روز به این بیمارستان مراجعه کرده اند که نشان می دهد دسترسی به مراکز درمانی و بهداشتی جزء دغدغه های اصلی مردم است که اهتمام و سرمایه گذاری بیشتر در این بخش را می طلبد.
سید محمد هادی ایازی در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای گسترش اینگونه بیمارستان ها در سطح کشور افزود: در تلاشیم تا با افزایش زمان برپایی این مراکز، عمق خدمات را نیز گسترش داده تا به امید و یاری خداوند قدمی موثر و جدی در ارتقای سطح سلامت و بهداشت کشور برداریم.
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: این بیمارستان که سومین تجربه استان یزد به حساب می آید به خوبی توانسته است ارتباط منطقی و صحیحی بین بیمارستان های صحرایی به عنوان مراکز ثبت نام اولیه و مراکز درمانی به عنوان مرکز اصلی درمانی به وجود آورد؛ بدون شک از این خط مشی و نیز سایر تجربیات کسب شده در اقدامات قبلی، در گسترش و ادامه این راه بهره خواهیم برد.
وی ضمن قدردانی از بسیج برای بنیان نهادن این اقدام سازنده ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد گسترش همکاری های نظام پزشکی و بسیج در راستای توسعه ی این نوع فعالیت ها باشیم.
انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.