ID : 38027616

دستگیری 428 نفر از اتباع بیگانه در یزد


فرمانده انتظامی استان گفت: طی 48 ساعت گذشته تعداد 428 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز که در 3 نقطه شهر یزد مخفی شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش یزد رسا؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهارکرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعلات و امنیت عمومی استان یزد با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی از ورود غیرمجاز اتباع بیگانه به شهر یزد مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی 3 نقطه از مخفیگاه این افراد در حومه شهر یزد، افزود: ماموران پلیس ضمن اخذ مجوز قضائی در چند عملیات جداگانه تعداد 428 نفر از آنها را دستگیر کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه این افراد از مرزهای شرقی کشور به صورت غیرمجاز و قاچاق وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: مقصد بعدی افراد دستگیر شده حرکت به سمت استان های مرکزی کشور بود که با خودروهای شوتی صورت می گیرد.

رئیس پلیس استان یزد افزود: با وجود مشکلات پیش آمده برای اتباع بیگانه غیرمجاز باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح شهر و نارضایتی مردم و احساس ناامنی برای شهروندان هستیم که پلیس در این خصوص برابر وظایف ذاتی و قانون نسبت به دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و پیگیری مسئولان استان و کشور شاهد ساماندهی وضعیت موجود باشیم. 

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.