ID : 26481093
امام جمعه یزد:

دشمنی ها با ایران به دلیل استقلال و الگو شدن این کشور است


امام جمعه یزد گفت: دشمنی ها با ایران به دلیل استقلال و الگو شدن این کشور است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، امام جمعه یزد صبح امروز در جمع ورزشکاران با بیان اینکه از واجب ترین واجب ها حفظ این انقلاب است، اظهار کرد: این انقلاب ماهیتی دارد ارکانی دارد و امام بر اساس همان ماهیت و ارکان انقلاب را پایه ریزی کردند و اساس آن را بنیان گذاشتند.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: استکبار جهانی و غربی ها به یک مسئله توجه دارند و برای رسیدن به آن هر کاری انجام می دهند و آن مسئله اصل لذت است. یعنی به دنبال این هستند که در هر زمینه بیشترین لذت حیوانی و بیشترین امکانات مادی را داشته باشند تا بتوانند نفس حیوانی شان را راضی نگه دارند.

وی ادامه داد: آنها کاری به مسئله معنویت و رشد و کمال و انسانیت ندارند. در جوامع غربی اسم دموکراسی و حقوق بشر و آزادی است اما احترامی که به حیوان می گذارند نسبت به انسان ها نمی گذارند. به خصوص نسبت به انسان های مسلمان و به خصوص مسلمان هایی که تحرک دارند.

ناصری اذعان کرد: انگلستان زمانی در ایران صدها سال نفوذ داشته و انواع غارتگری ها و فتنه گری ها را انجام داده است. هرچه داشتیم از موزه ها و کتابخانه ها بردند و نفت را نیز بردند و ملت ما را گرفتار می کردند و برایشان هم اهمیتی نداشت. فقط می خواستند شکم خودشان را سیر کنند و فقط می خواستند موزه های خودشان پر شود. از کجا؟ دیگر برای شان مهم نبود. الان هم همینطور هستند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و انگلیسی ها و فرانسوی ها، چون عربستان سعوی پول و دلار می دهد ازش حمایت می کنند. در حالی که عربستان هزاران انسان را در یمن می کشد و مسلمانان را در کشور خودش شکنجه می کند و می کشد اما برای آنها اهمیتی ندارد و حرفی هم درباره اش نمی زنند. چرا؟ چون به واسطه آن(عربستان) شکم شان پر می شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: همین آقای ترامپ ایرانی ها را به بهانه تروریست، ممنوع الورود کرده؛ کدام ایرانی در آمریکا کار تروریستی کرده؟! اصلا کدام ایرانی در دنیا کار تروریستی انجام داده؟! در حال حاضر 11 هزار دانشمند ایرانی در آمریکا هستند. اینها تروریست هستند؟! پس این ها را هم باید بیرون کنند.

وی ادامه داد: به عربستان کاری ندارند چون با اسرائیل دوست است ولی ایران را ممنوع الورود می کنند چون جلوی نفوذشان را گرفته است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه چون ایران کشوری مستقل است می خواهند آن را از بین ببرند ولی مقاومت ملت جلوی آنان را گرفته است، افزود: آنها اینطور دولت و ملتی را نمی خواهند که در مقابلشان بایستد و مقاومت کند. آنها دولتی مثل عربستان می خواهند که هر کاری ازش بخواهند بگوید چشم!

وی تصریح کرد: انگلیس 200 سال کشورمان را غارت کرد و آمریکا هم در زمان پهلوی نیز 50 سال کشور را غارت کرد. اینها دشمن ما هستند تا حالا چه کار خوبی آمریکا برای ما کرده است.

انتهای پیام/


 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.