ID : 10527638
فرماندار ابرکوه:

دشمن با تیر ماهواره وشیشه سلامت روح جسم جوانانمان را نشانه رفته است


فرماندار ابرکوه در جلسه کمیته بانوان گفت: دشمن با تیرهای ماهواره، اعتیاد به شیشه و تهاجم فرهنگی، سلامت روح و جسم جوانانمان را هدف گرفته اند تا با ابزارهای گوناگون بر پیکر ایران اسلامی ضربه واردکنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، جلسه کمیته بانوان شهرستان در محل فرمانداری با حضور بانوان عضو این کمیته و با محوریت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برگزار شد.
سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در آغاز این نشست ضمن  ارائه آماری از تعداد زنان سرپرست خانوار در سطح کشور اظهار داشت: در ایران حدود 2 میلیون نفر از زنان بدون سرپرست و یا بد سرپرست می باشند که خودشان به عنوان سرپرست تمام مسئولیت های خانواده را به دوش می کشند؛ این قشر جهت هر چه بهتر اداره کردن خانواده و برآورده کردن نیازهای فرزندان، نیاز به حمایت و پشتیبانی دولت دارند.
رسولی تصریح کرد: علت عمده بی سرپرستی و یا بد سرپرستی این زنان فوت همسر، طلاق و داشتن همسرانی معتاد و بیکار می باشد. جامعه امروز با زنانی روبه روست که یا به علت فوت همسر بدون سرپرست می باشند، یا به علت داشتن همسری معتاد، بیکار و ... بد سرپرست هستند و یا زنانی که خودشان سرپرست خانواده هستند مانند بانوانی که سن ازدواجشان گذشته و هنوز ازدواج نکرده اند؛ لذا جامعه باید از این سه قشر بیشترین حمایت را داشته باشد.
وی اذعان داشت: در سطح شهرستان ابرکوه نیز چنین بانوانی وجود دارند که با کمترین امکانات تلاش می کنند تا فرزندانی شایسته تحویل این جامعه دهند و برطرف کردن مشکلات زندگی آنان نیازمند اراده ای قوی و همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف همچون بانک ها، موسسات خیریه، کمیته امداد و ... می باشد.
فرماندار ابرکوه با توجه به نزدیک شدن به ماه بهمن و ایام الله خجسته دهه فجر بیان داشت: در آینده ای نزدیک جشنواره ملی ورزشی "مادران و دختران" را پیش رو داریم که به مناسبت دهه فجر در سطح ملی برگزار می شود و بانوان ورزشکار ابرکوهی نیز به همت اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش و فرمانداری در این جشنوار حضور چشمگیر خواهند داشت.
رسولی خاطر نشان کرد: اهمیت ورزش از آن حیث است که موجب تحول در سلامت و تأمین امنیت جوانان می شود. چرا که امروز دشمن وقتی در صحنه جنگ نظامی، سیاسی و تحریم ناکام ماند، با تیر ماهواره، تهاجم فرهنگی، اعتیاد به مواد مخد به ویژه شیشه، ایمان و سلامت روح و جسم جوانانمان را نشانه رفته و بی وقفه با در اختیار گرفتن ابزار های گوناگون تلاش می کند تا جوانان ایران را که پایه ها و ستون های محکم ایران اسلامی هستند را سست کند و بر پیکر کشور و نظام ضربه وارد کند.
سید نبی رسولی در پایان تأکید کرد: ورزش نقطه مقابل اعتیاد است که موجب نشاط روح و سلامتی جسم جوانان می شود و به همین خاطر باید بیش از گذشته بدان توجه شود.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.