ID : 32982147

دشمن دست از دسیسه و توطئه نمی کشد


معاون قضایی دادگستری گفت: نباید اجازه داد تا دشمن فکر و ذهن جوانان کشور را تحت تأثیر قرار دهد بلکه باید تفکر انقلابی، عِرق ملی و اندیشه متعالی خدمت به جامعه در جوانان شکوفا شود.

به گزارش یزد رسا؛ غلامعلی دهشیری در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمن در حال برنامه ریزی است و دست از دسیسه و توطئه نمی کشد و این ما هستیم که باید با تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب، نسل جوان کشور را انقلابی و همسو با این آرمان های متعالی این نظام تربیت نماییم.

وی تصریح کرد: تمام موفقیت دشمن در تحقق اهداف مزوانه اش نشأت گرفته از عدم دقت و کم کاری ماست که آنطور باید و شاید کار انجام نشده است و پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی تشریح و منتشر نگردیده است.

این مقام قضایی تحلیل عملکرد و اندیشه های امام راحل عظیم شأن در تسریع و ایجاد شتاب در پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و بیان داشت: امروز نیز می توان با بهره گیری از دانش و انرژی نسل جوان، صدای حق طلبی و آزادی خواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

وی جوانان را سرمایه های اجتماعی کشور دانست و گفت: نباید اجازه داد تا دشمن فکر و ذهن جوانان کشور را تحت تأثیر قرار دهد بلکه باید تفکر انقلابی، عِرق ملی و اندیشه متعالی خدمت به جامعه در جوانان شکوفا گردد.

معاون قضایی دادگستری خاطرنشان ساخت: امروز باید نقش محوری ایران اسلامی در منطقه و جهان برای جوانان بازگو شود تا نسل جوان نیز با آشنایی و آگاهی از این پیشرفت ها، ذهن خلاق خود را در گسترش و افزیش این دستاوردها به کار گیرد.

وی با اشاره به موج سواری معاندین از اعتراضات مدنی و تبدیل آن به آشوب های خیابانی ، اظهار داشت: اگر اندیشه ها بلند امام راحل و اهداف انقلاب به خوبی در جامعه ارائه نگردد، دشمن از شکاف نسل ها بهره می گیرد و از یک اعتراض آرام مدنی، آشوبی خسارت بار بر کشور آوار می نماید.

دهشیری تأکید کرد: نباید اجازه دادکم کاری، رانت خواری، ویژه خواری و بد عمل کردن و سوء استفاده اندک افراد در بدنه نظام را به پای کلیت نظام و خدمات ارزنده کارگزاران شایسته آن گذاشته شود و سوء استفاده این عده قلیل  را به عنوان ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.