ID : 8606710
امام جمعه مهریز:

دشمن دین و فرهنگ اسلامی را نشانه رفته است/ مقاومت رمز پیروزی


امام جمعه مهریز در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت: هم اکنون هدف دشمنان انقلاب اسلامی تضعیف دین و ارزش های معنوی و فرهنگی است که در قالب برنامه های مختلف اعمال می شود .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز عید سعید قربان امروز(یکشنبه) شهر مهریز افزود: دشمن بطور گسترده قصد دارد با بهره گیری از جنگ نرم دین و هویت ما را از بین ببرد .

وی ادامه داد: مردم و جوانان ما همیشه باید مواظب توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام باشند و با شناخت و بصیرت سدی در برابر این هجمه گسترده ایجاد کنند .

امام جمعه مهریز اظهار کرد: دشمن اگر دین و معنویت و همچنین فرهنگ اصیل را از ما بگیرد به اهداف خود می رسد، لذا در این برهه همه افراد خیلی مسوول هستند .

برهان ادامه داد: دشمنان در 35 سال گذشته به انواع توطئه ها علیه انقلاب اسلامی دست زدند ولی همه آنها با بیداری ملت و مسوولان نقش بر آب شده است .

وی افزود: اسلام ،دین سیاسی است و دینی که توام با سیاست و درایت نباشد ارزشی ندارد، لذا باید مردم مسائل داخلی و خارجی را دنبال کنند و تابع منویات مقام معظم رهبری باشند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا نمازهای عید فطر و قربان که یک امر حکومتی است با مشارکت اقشار مختلف مردم خیلی پرشور و باشکوه برگزار شود .

برهان همچنین در خصوص اهمیت حج ابراهیمی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تفصیل سخنرانی کرد و گفت: دین اسلام دینی است که خون می دهد و جشن می گیرد مثل جریان قربانی کردن حضرت اسماعیل توسط حضرت ابراهیم و این علت پیروزی بر دشمن است .  

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.