ID : 11025844
طی پیامی انجام شد

دعوت فرماندار تفت از مردم براي شركت در يوم ا... 22 بهمن


فرماندار تفت با صدور پيامي از آحاد مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان دعوت كرد تا در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين پيام با گراميداشت سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران آورده است: 22 بهمن، روز رهايي و آزادي ملت رشيد ايران اسلامي از بندهاي مشمئز كننده فساد و طاغوت و پرگشودن به سمت بهار استقلال و آزادي بود.

فرماندار تفت با اشاره به اهميت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و تاثيرگذاري آن بر همه عرصه هاي مختلف كشور ادامه داده است: دستاوردهاي عظيم در صحنه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي و عمراني همگي به بركت پيروزي انقلاب اسلامي و ترويج تعاليم و معارف اسلام ناب در اين مرز و بوم است.

وي در اين پيام نقش مهم و بي بديل مردم را در موفقيت هاي مختلف ميهن عزيز اسلامي ستوده و اضافه كرده است: مردم عزيز ايران اسلامي همواره و در همه عرصه ها با تمام وجود در مسير آرمانهاي متعالي شهداي والامقام انقلاب اسلامي و بر سر بيعت خويش با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) تا پاي جان ايستاده اند كه يكي از ناب ترين نمودهاي حضور مردم را مي توان در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن مشاهده كرد.

فرماندار تفت در پايان با دعوت از آحاد مردم براي حضور وحدت آفرين و دشمن شكن در راهپيمايي 22 بهمن ابراز اميدواري كرده است: مردم قدرشناس و هميشه در صحنه شهرستان تفت نيز همگام با ساير مردم در سراسر ميهن عزيز اسلامي با حضور حماسي در راهپيمايي امسال همبستگي و وحدت ملت رشيد ايران را به صحنه ظهور كشيده و فرياد "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" سر دهند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.