ID : 22529992
امام جمعه بافق:

دغدغه اصلی مسولین نظام رفع مشکلات اقتصادی است


امام جمعه بافق گفت:مقام معظم رهبری برای حل مسائل اقصادی تاکید فراوان براقتصاد مقاومتی دارند.دشمن به خاطر مسائل اقتصادی ما را در تنگنا قرار داده است. مهم ترین دغدغه مسولین نظام رفع مشکلات اقتصادی جامعه است.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، خطیب  نماز جمعه بافق به مناسبت سالروز  وفات حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم گفت:تمام مراجعی که از ۵۰ سال قبل تاکنون به عنوان مرجع تقلید بودند از شاگرادان آن بزرگوار بودند. در دوران رضا خان که خفقان شدید حاکم بود    حوزه علمیه را تاسیس کرد و با بهترین وضع آن را اداره کرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به روز ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد بیان داشت: حدود ۵۰ سال پیش که مسجد القصی اولین  قبله توسط رژیم صهیونسیم را آتش زدند.  وزرای کشورهای اسلامی در کنفراس ارتباطات اسلامی این روز به نام روز مسجد نام گزاری کردند..

وی جایگاه  مسجد را در جامعه اسلامی از زمان پیامبر تا به حال از نظر فرهنگی مهم دانست و بیان داشت: مسجد به عنوان کانون فرهنگی  عبادی ،سیاسی و نهاد های حکومتی است. تمام مسائل روز در مساجد مطرح و برسی می شود. در زمان پیامبر پایگاه حکومت اسلامی بوده است. حتی در زمان انقلاب خیلی از حرکتهای انقلابی در مسجد شروع وآغاز شد. مسجد جایگاه مقدسی دارد وباید جامعه اسلامی از آن بهره گیری کند.

 امام جمعه بافق در ادامه با گرامی داشت هفته دولت در رابطه دغه دغه اصلی دولت مردان خاطر نشان کرد: مهم ترین آن مسائل اقتصادی جامعه است. همه دولت مردان تلاش می کند به هر نحوی آن را سامندهی کنند. که دشمن به خاطر مسائل اقتصادی مارا در تنگنا قرار داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای حل مسائل اقصادی تاکید فراوان براقتصاد مقاومتی دارند. به همینمنظورجلساتی با حضور نمایندگان و دولت مردان داشته اند.

سلیمانی با اشاره به روز صنعت نظامی بیان داشت:  یکی از امتیازات کشور ما از نظر صنعت نظامی در جهان جایگاه ویژه را دارد. هرچند دشمنان اعتراض دارند که چرا ایران موشک ساخته و آزمایشات موشکی چه مانورهای مختلف نظامی انجام می دهد.  در جواب به آنها می گویم چرا شما از آن طرف دنیا می آیید در خلیج فارس رزمایش نظامی انجام می دهید. ما باید آمادگی دفاع از تمامیت ارضی کشورمان را در مقابله هر گونه حرکت نظامی داشته باشیم.

وی با اشاره به تماس تلفن ریس جمهور کشورمان با ریس جمهور ترکیه تصریح کرد: این ارتباط تلفنی جلو بعضی از چالشها مخصوصا در جریان سوریه توسط داعش بوجود آمده را گرفته است. سفیر ترکیه در سفر یه روسیه گفته که هیچ کس حق ندارد در مسائل داخلی ترکیه دخالت داشته باشد. ما از نظر فرهنگی و دینی با ترکیه هم خوانی داریم ولی دشمن می خواست آن را برهم بزند.

وی در پایان حرکتهای توسط دشمنان برای نفوذ از مرزهای گفت: دشمنان با برنامه ریزی و تلاش قصد بهم زدن امنیت کشور ما را دارند ولی با هوشیاری وتلاش سربازان گمنام امام زمان این حرکت های در نطفه خفه شده است. برای ما باعث افتخار است که با اینکه اوضاع منطقه در چالش است کشور ما از قدرت وامنیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.