ID : 10407983
حجت الاسلام میررحیمی:

دفاع از فتنه گران 88 گناه نابخشودنی است/ میلیاردها تومان ضرر به کشور حاصل کار فتنه گران


حجت الاسلام میررحیمی گفت:گناه نابخشودنی است اگر کسی از اینها که این همه آسیب وضرر و بدبختی ومشکلات برای کشور و مردم ایجاد کردند دفاع بکند.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، مراسم یوم الله 9 دی با حضور حجت الاسلام میررحیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد و مردم شریف و ولایی بافق در امامزاده عبدالله بافق برگزار گردید.

وی  سخنرانی خود را  با این سوال آغاز کرد علت این که 9 دی روز بصیرت نام گذاری شده چیست؟ گفت:  حدود ۱۵ روز قبل از آن که انتخاباتی در ایران در سال 88 برگذار شود بسیار پرشور ،زیبا ،امیدوار کنند ومایوس کننده دشمنان بود و مردم با تمام سلایق پای صندوق  رای آمده  و آزادانه رای  خود را با امنیت کامل در صندوق  رای انداختند و این حضور  ۸۵درصدی مردم در دنیا بی سابقه بود .اما بعضی ها قانون را زیر پا گذاشتند.

وی ادامه داد: معیار این نظام دو چیز است یکی قانون اساسی  و دوم  رهبر ، مقام معظم رهبری امام خامنه ای هم شاهد این صحنه ها بود و هم رصد  می کرد وهم نصیحت کرد گاهی هم فریاد زد.چون ایشان می دیدند دشمن با همه تجهیزات به میدان آمده و بعد از ۳۰ سال می خواهد نظام را از بین ببرند.

وی در ادامه بیان داشت:مقام معظم رهبری  حتی جلسه تشکیل دادند و اطرافیان همه کاندیداها را دعوت  نمودند و نصیت کردند، اما متاسفانه بر دل بعضی ها این نصایح اثر نکرد تا اینکه دشمن جریح تر شد و به عزارداری ما ودستگاه سید الشهدا، به هیت ها در تهران هجوم  بردند وخیمه ها و تکیه ها را آتش زدند.

حجت اسلام میررحیمی ضمن اشاره به اسرار فتنه 88 از مردم خواست تا مردم بیشتر به آن توجه کنند و قسمتی از میزان خسارات آن را به کشور بصورت ذیل اعلام نمودند.

حدود۳۲۰۰۰ میلیارد تومان که امروز کارشناسان  ما می گویند با آن ۱۶۳۰۰۰ فرصت شعلی میتوانستیم ایجاد نماییم.

همچنین شهرداری تهران اعلام کرد  ۶۳۰۰۰میلیارد تومان به اموال عمومی خسارت وارد شد.

عمق فاجعه پرداخت 2 میلیارد تومانی دیه بدن بوده است که 22 نفراز بهترین بچه های  ما را از پشت بامها یا با سنگ زدند و یا با سلاح گرم به انان حمله کردند و حتی کسانی که در هیئات لباس مشکی به تن داشتند کشتند.

میررحیمی ادامه داد:گناه نابخشودنی است اگر کسی از اینها که این همه آسیب وضرر و بدبختی ومشکلات  برای کشور و مردم ایجاد کردند دفاع بکند.

مردم با تمام مشکلاتی که هست در صحنه ها حضور دارند و خسارتهایی که دشمن و این فتنه گر ها بر ما تحمیل نمودند یک گناه نابخشودنی است.حضور 80 درصدی مردم در انتخابات را که می توانست بالاترین سرمایه  برای این نظام باشد اما با این کارشان خسارتهای بزرگی در عرصه بین الملل و داخلی به کشور وارد کردند که یکی از آنها مطرح کردن جزایر سه گانه در یک جلسه ،کاهش 55 درصدی ارزش ریال نسبت به دلار و ...می باشد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری افزود:در نشست ناتو با به وجود آمدن حماسه 9 دی گفتند ما دیگر نمی توانیم با این انقلاب ایران از طریق انقلابهای مخملی برخورد کنیم و باید روش خود را عوض کنیم .

اما دوچیز جلوی دشمنان را گرفت.یک چیز همانطور که پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام گفتند :اگر می خواهید موفق شوید به کتاب خدا و عترتم تمسک بجویید و ما دیدیم که چگونه مردم در 9 دی به خیابانها آمدند و این فتنه را خاموش کردند.

وی گفت:در فتنه 88 دشمنان اهداف و برنامه هایی از قبل داشتند.خیال نکنید که یک دفعه بود نه،60 آمدند،78 آمدند و حتی 88 آمدند اما موفق نشدند و هدفهای بسیار خطرناک داشتند وبرخورد با این نقشه ها نیاز به یک حرکت مردمی داشت که در 9 دی اتفاق افتاد.

میررحمی در پایان خاطر نشان کرد: بدانید که یک انسان خبره،فقیه و یک رهبر فرزانه و کسی که سلامتی خود را در حفظ این نظام گذاشته است و وقتی ایشان به رهبری انتخاب شدند و عده ای به آیت الله بهجت گفتند ایشان هنوز برای رهبری جوان هستند گفت ما یکبار دیگر هم این حرف را در زمان امیرالمومین(ع)  گفته شده است.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.