ID : 13946710
مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد:

دوره تربیت مربی قرآنی کودک در یزد برگزار می شود


مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد از برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه مربیان و علاقمندان به تربیت قرآنی کودکان و نونهالان خبر داد.

به گزارش یزد رسا؛ مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد از برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه مربیان و علاقمندان به تربیت قرآنی کودکان و نونهالان خبر داد.


بی بی شمسی حسینی گفت: این دوره با هدف تربیت مربی قرآنی کودکان ویژه بانوان 18 تا 40 سال و مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی طی دو مرحله مقدماتی و تکمیلی می باشد که مرحله مقدماتی آن توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد و مرحله تکمیلی توسط موسسه کوثر مهریز برگزار می شود.


وی اظهار داشت : باتوجه به اهمیت و حساسیت آموزش قرآن بین همه اقشار جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان و نیاز به توجه بیشتر به این گروه سنی، موسسه نورالسماء و کوثر برگزاری این دوره را در اولویت کاری خود قرار دادند و در این دوره مربیان آموزش قرآن ، آیات و احادیث را به شیوه تصویری،  کدگذاری ، قصه گویی ، سرود، نقاشی و روش جدید نوع برخورد با کودکان را فرا می گیرند.


حسینی گفت: مدرس این دوره استاد احمدرضا محسنی که یکی از اساتید برجسته کشوری و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم قرآنی و 40 سال سابقه تدریس در دوره ابتدایی و کارشناسی آموزش ابتدایی می باشد.


مدیر مسئول موسسه نورالسماء یزد افزود : تاریخ شروع این دوره 40 ساعتی از اول الی هشتم مرداد ماه از ساعت 14 الی 19 می باشد و هزینه آن نیز دومیلیون ریال  و محل برگزاری دوره امامزاده سید جعفر محمد(ع) واقع در بلوار جمهوری خواهد بود.


وی اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از 10 الی 20 تیرماه از ساعت 14 الی 19 به واحد فرهنگی امامزاده سیدجعفر محمد (ع) مراجعه نمایند یا جهت ثبت نام تلفنی دوره مقدماتی با شماره 09386102905 و دوره تکمیلی 09138605171 تماس حاصل نمایند.


این فعال فرهنگی شرایط ثبت نام  را دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و گذراندن امتحان ورودی به صورت شفاهی و کتبی و ارائه مستندات قرآنی عنوان نمود و اظهار داشت : در پایان پس از گذراندن شش مرحله امتحان و ارسال به معاونت قرآنی گواهی مربوطه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود. 

منبع:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.