ID : 10413715
کارشناسان مسائل سیاسی در اشکذر:

دوقطبی کردن کشور یکی از اهداف فتنه گران بود/9 دی؛روز تجلی اقتدار نظام و ملت ایران


«بیگ دلی» با اشاره با حوادث سال 88 خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 نقش آمریکا و صهیونیسم با همکاری عوامل فریب‌خورده محرز بود و در کنار این دو عده‌ای نیز تشخیص دادند ساکت باشند که این عده نیز به نظام و اسلام خیانت کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از خبرنگار نسیم صادق، یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در همایشی که به منظور گرامی داشت حماسه «9 دی» در اشکذر برگزار شد، اظهار کرد: آن چیزی که 9 دی 88 را در دل تاریخ ماندگار کرد حرکت عظیم مردم ولایت‌مدار در دفاع از ارزش‌ها بوده است.
 

«بیگ دلی» کارشناس مسائل سیاسی فتنه 88 را بسیار پیچیده‌ خواند و افزود: حضور به موقع مردم و درایت مقام معظم رهبری به موقع جلوی این حرکت پلید را گرفتند.
 

وی با اشاره با حوادث سال 88 خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 نقش آمریکا و صهیونیسم با همکاری عوامل فریب‌خورده محرز بود و در کنار این دو عده‌ای نیز تشخیص دادند ساکت باشند که این عده نیز به نظام و اسلام خیانت کردند.
 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان و بدخواهان نظام پس از انقلاب اسلامی، فتنه و توطئه‌های بسیاری نظیر زیرسئوال بردن انتخابات، سازماندهی برخی از روحانیون برجسته در مقابله با افکار امام (ره) و دوقطبی کردن کشور را طراحی کردند که همه اینها در فتنه‌ 88 خود را نشان داد.
 

وی با اشاره به طرح تقلب سران فتنه در انتخابات 88 را با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به عنوان فصل‌الخطاب بود و بساط فتنه و فتنه‌گر را در هم پیچید.


وی حماسه 9 دی مردم را روز تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.