ID : 873882
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی:

دولت اصلاحات لجام گسیخته به مسائل سیاسی پرداخت/ثمره دولت اصلاحات خروج برخی نیروها از نظام بود


نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با وضعیت موجود فردی باید بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که در کنار شناخت تهدیدها و فرصت ها بتواند در جهت توسعه کشور برنامه ریزی کند و مقبولیت عمومی بین نیروهای وفادار به نظام را داشته باشد.

به گزارش یزدرسا، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با وضعیت موجود فردی باید بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که در کنار شناخت تهدیدها و فرصت ها بتواند در جهت توسعه کشور برنامه ریزی کند و مقبولیت عمومی بین نیروهای وفادار به نظام را داشته باشد. 

عبدی افزود: شخصی باید وارد صحنه شود که بتواند یک همدلی و همگرایی را در کشور ایجاد کند و اولویتش را به جای سیاست در مرحله اول، به مقوله اشتغالزایی و تولید ثروت و پول بگذارد. استفاده از توان دانشی از اولویت های اصلی ماست و صرفا با ایده های 10، 15 سال پیش با توجه به تغییرات موجود، نیازها و پتانسیل های جدید باید فردی به عرصه بیاید که روی این مسائل شناخت کافی داشته باشد. حالا این شخص ممکن است 80 یا 25 ساله باشد منتهی مردم باید عملکرد فعلی را ببینند یعنی این افراد می توانند دغدغه های مردم را رفع کنند؟ آیا بدنبال هم افزاریی در کشور هستند یا اینکه می خواهند به قسمتی از کشور رسیدگی کنند و بقیه مناطق را رها کنند؟

وی ثمره دولت اصلاحات را خروج برخی نیروها از نظام خواند و گفت: در دولت اصلاحات اولویت روی سیاست گذاشته شد و متاسفانه به مسائل اقتصادی و فرهنگ اسلامی رسیدگی نشد و نتیجه اولویت قرار دادن سیاست، خروج یکسری نیروها از نظام بود زیرا بصورت کنترل نشده و لجام گسیخته به مسائل سیاسی پرداخته شد و نتیجه آن جدا شدن نیروهایی بود که می توانستند به این نظام خدمت کنند. در بحث اقتصادی و فرهنگی هم بی توجهی صورت گرفت به طوریکه در بحث های بین المللی دوستان نظام دچار دل نگرانی شدند و جبهه استکبار هم احساس کرد که می تواند از این در وارد شود و حرکت نظام را دچار کندی و چالش کند.

منبع:سفیرافلاک

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.