ID : 28950255
خطیب جمعه ابرکوه مطرح کرد

دولت بر اساس افکار غربیش سند 2030 را پذیرفت/مناظره محل تسویه حساب شخصی نیست


امام جمعه ابرکوه گفت: برخی نامزدهای انتخاباتی مناظره را به تسویه حساب شخصی تبدیل کرده اند، اما نامزدها تا زمانی صالح هستند که به یکدیگر تهمت ناروا نزنند و سابقه نظام را زیر سوال نبرند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت میلاد امام عصر(عج)، اظهار کرد: ما باید با ایجاد آمادگی فکری و فرهنگی جامعه جهانی، فضا سازی درعرصه تکنولوژی و ارتباطات زمینه ساز ظهور قائم آل محمد(ص) را فراهم کنیم. زیرا بعد از پیروزی بر طاغوت، استقرار نظام اسلامی، ایجاد دولت دینی و ایجاد کشور اسلامی، استقرار جهانی حکومت این امام، پنجمین فصل انقلاب اسلامی است.

بخشی از اقتدار ملی کشور ناشی از قدرت سربازان گمنام امام زمان(عج) است
حجت الاسلام حسینی با اشاره به «روز سربازان گمنام امام زمان(عج)»، تصریح کرد:  نیروهای اطلاعات در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی کشور حضور نظارتی داشته و با مهار کردن عناصر مغفول، افراطی و انحرافی مقابله و عناصر نفوذی وآسیب رسان را به لطف خدا ناکام می کنند.

وی گفت: بخش مهمی از اقتدار ملی کشور از قدرت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که اگر این یاران انقلاب نبودند به فرموده مقام معظم رهبری، نظام دچار مشکلات جدی می شد.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان، از اجرایی نشدن سند تحول آموزش و پرورش و همچنین پذیرش بی سرو صدای سند 2030 یونسکو که به نام سیاست یکسان سازی فرهنگی، مبانی فکری لیبرالیسم و پذیرش روند سکولاریسم و بلکه مبانی فیمینیستی را دنبال می کند، انتقاد داشتند. مسئولان دولتی که گفته می شود این سند را پذیرفته اند حتماً بر اساس افکار غربی خودشان این اقدام را انجام داده اند.


اُبُهت ایران اسلامی بخاطر حضور مردم است، نه دولت ها
وی ضمن اشاره به انتخابات پیش رو یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب مردم ایران را به حضور گسترده و هر چه پر شورتر در انتخابات توصیه کردند و فرمودند: تجربه نشان داده که هیبت و اُبُهت ایران اسلامی بخاطر دولت ها نیست بلکه نتیجه حضور مردم است.

خطیب جمعه ابرکوه اذعان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید نگاه درون زا به اقتصاد داشته باشند و به طبقات ضعیف جامعه توجه کرده و وامدار کانون های ثروت و قدرت نباشند. تلاش برای کسب آراء به هر قیمت و با هزینه های هنگفت کار بسیار غلطی است. چرا بعضی آقایان برای کوبیدن رقیب، نظام را می کوبند؟ چرا با بیان اینکه 38 سال در این کشور فقط اعدام و زندان بوده، سابقه نظام و خدمات دولت های گذشته را فقط بخاطر خریدن رأی، زیر سوال می برند؟!

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: چرا بچه های بسیجی و حزب اللهی را تندرو و خشونت طلب و افراطی می خوانید؟ چرا ادبیات مهره های سوخته را دوباره بکار می برید؟ از چه چیز عصبانی هستید؟ مردم در انتخاب آزادند؛ لذا نامزدها تا زمانی که به هم تهمت های ناروا نزنند، در نظر ما صالح هستند.

حسینی افزود: کاندیداها باید از قانون شکنی، بداخلاقی انتخاباتی، کوبیدن یکدیگر که بازی در زمین دشمن است دوری کرده و فقط برنامه های خود را به گوش مردم برسانند؛ نه اینکه مچ گیری کرده و با این کارها دلسردی مردم را دلسرد کنند.

وی ادامه داد: ملت از نامزدهای انتخاباتی می خواهند در مناظرات، رقابت را به عدوت و تسویه حساب شخصی تبدیل نکنند و بخاطر اشتباه در تشخیص، طرح های نیمه کاره دشمن را تکمیل نکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در توصیه به کاندیداهای انتخاباتی اضافه کرد: آقایان وعده های عمل نشدنی به مردم ندهند، اولویت برنامه هایشان اقتصاد و معیشت مردم باشد. همچنین نامزدهای شورای اسلامی این انتخابات را دست کم نگیرند، چرا که شورا نقش مهمی در رشد، بالندگی و توسعه شهر دارد.

انتهای پیام/ م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.